Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för itkroppen

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 februari 2007 - 17:52

itkroppen
  • itkroppen
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Dagen efter att vår nya LG 37LB2R anlände... en bra dag! :lol:

Ljudet är otroligt bra från den här TVn!
Klart det bästa jag någonsin hört från en Tv. Labbade runt lite med olika ljudinställningar och det är väldigt bra med film-läget, men får stanna på Surround-läget ett tag till.

Bilden har jag inte hunnit labba så mycket med ännu, testade via Scart från tjejens halvsunkiga LG DVD och det ser så bra ut som det kan göra från en bränd DVD under de förutsättningarna.
Analog kabel ser ju halvtrist ut, men det var väntat. Ändå inte helt oduglig bild tycker jag, men det är irriterande med storleken på bilden... de flesta kanaler blir ju antingen utdragna eller för smala eftersom de bara verkar sändas i 4:3.
-Undrar också hur man ställer in så att vissa kanaler går i läge "orginal" men andra i "16:9" - utan att man måste sitta och byta läge varje gång man byter kanal?

Fetaste manualen jag sett på länge, en halv telefonkatalog tryckt på tunnt papper, väger flera kilo men innehåller ändå bara en liten del av den riktiga manualen. Den åker nog i pappersinsamlingen.
CDn med den fullständiga pdf-manualen får vara kvar.

Redigerat av itkroppen, 22 februari 2007 - 18:06.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • 2st Slutsteg till köket
    Anton
    2025-04-27 22:56:09
  • MadVR Core videoprocessor
    Globe
    2025-04-26 20:58:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.