Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för m_rystrand

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 May 2007 - 10:22

m_rystrand
  • m_rystrand
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 03 September 2007 - 14:32

rayDreamer
  • rayDreamer
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
hejsan.
vill inte ha tvn vid projektorn. ena anledningen är att jag inte gillar rullgardinsgardiner som duk och det andra för att det är riktigt skönt att ligga i sängen och titta på tv. och jag handlade lite för framtiden nu när man bor billigt och har en del pengar över. nästa gång jag flyttar kommer det förmodligen bli ett biorum och tvn i vardagsrummet..och där vill man ju oxå kunna lyssna på musik. dessutom är ljudet i plasman riktigt tråkigt så självklart måste den ha surround till serierna och dom filmerna man kommer att titta på. därför valde jag att ha två surround-system

Postad 03 September 2007 - 15:26

m_rystrand
  • m_rystrand
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Att ligga i sängen och se på film är aldrig fel! Tyvärr har jag problemet att jag alltid somnar så fort jag ser på film och är i horisontellt läge.. =)

Men jag förstår vad du menar! Och du gör helt rätt i att investera i framtiden. Oavsett om priserna sjunker så gör man likväl av med samma summa pengar när man väl köper nått och är du nöjd nu kommer du säkert vara nöjd med dina grejer om ett par år också.

Min förra tv var en Thomson 28" widescreen som jag hade i 8 år ungefär och ett Dali Trio-system som jag hade i 5-6 år. Och jag var mycket nöjd! Så jag ser min nya utrustning som en ren investering jag med.

Postad 17 September 2007 - 12:11

HighDeffed
  • HighDeffed
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
En liten fråga, var har du köpt spotsen nånstans?

//HighDeffed

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.