Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Creative Zen V Plus

12 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 juli 2007 - 08:17

MiniMe
  • MiniMe
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Hej!

Har letat runt men har inte hittat nåt om ljudkvaliten i Creative Zen V Plus!
Är det någon som har den och kan berätta lite om den?

Hur är ljudet jämnfört med tex Irivers e10?
Har själv en Creative Zen Micro nu, men tycker den är lite stor på gymmet, men ljudet tycker jag är väldigt bra. Är det jämnförbart med ljudet i den?

Finns inte så mkt om denna spelare hä inne tycker jag, eller är det bara jag som inte hittar?! :D

Mvh
Mini :unsure:

Postad 23 juli 2007 - 07:06

MiniMe
  • MiniMe
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Är det verkligen ingen som har dennna?
:)

Postad 23 juli 2007 - 09:03

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3 254 inlägg
  • 0
Är också inne på denna mp3 och "Lurvas" skriver lite om sin HÄR .

Postad 23 juli 2007 - 15:14

evoke
  • evoke
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Jag har spelaren och tycker ljudet är mycket bra. Betydligt bättre än min gamla ipod (nano). Är inte direkt någon audiofil men upplever ljudet som fylligt och detaljrikt. Lurarna man får till är "ok" men inte mer. Använder ett par AKG K81DJ lurar och spelaren klarar av dem utan problem. Är förövrigt mycket nöjd med spelaren, har haft den i ett par månader (nästan) nu och har inte haft några som helst problem. Perfekt storlek, bra ljud och lätt interface. Kostade mig 750kr på Expert sommar rea, bra köp.

Redigerat av evoke, 23 juli 2007 - 15:15.

Postad 24 juli 2007 - 08:20

MiniMe
  • MiniMe
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Jag har spelaren och tycker ljudet är mycket bra. Betydligt bättre än min gamla ipod (nano). Är inte direkt någon audiofil men upplever ljudet som fylligt och detaljrikt. Lurarna man får till är "ok" men inte mer. Använder ett par AKG K81DJ lurar och spelaren klarar av dem utan problem. Är förövrigt mycket nöjd med spelaren, har haft den i ett par månader (nästan) nu och har inte haft några som helst problem. Perfekt storlek, bra ljud och lätt interface.  Kostade mig 750kr på Expert sommar rea, bra köp.

<{POST_SNAPBACK}>

Tack så jättemkt för ditt svar :D

Är åsså intresserad av att köpa AKG K81DJ, är du nöjd med dom.
Har AKG 24 nu, är dom mkt större än dom?
Dom är jag grymt nöjd med, men vill ha ett par slutna.

Mvh
Mini :P

Postad 24 juli 2007 - 08:26

MiniMe
  • MiniMe
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Är också inne på denna mp3 och "Lurvas" skriver lite om sin HÄR .

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsan, och tack så mkt för länken, perfekt ju :P
Det låter ju faktisk så bra så det lutar nästan åt att ta och beställa en.

Ha en bra dag!

Mvh
Mini :D

Postad 24 juli 2007 - 16:45

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2 944 inlägg
  • 0
Tycker jag att du utan tvekan ska göra.. :P

Är en mycket bra spelare med kanon fint ljud och funkar verkligen kanon tillsammans med ett par AKG lurar.. :D

Postad 24 juli 2007 - 18:55

evoke
  • evoke
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Jag har spelaren och tycker ljudet är mycket bra. Betydligt bättre än min gamla ipod (nano). Är inte direkt någon audiofil men upplever ljudet som fylligt och detaljrikt. Lurarna man får till är "ok" men inte mer. Använder ett par AKG K81DJ lurar och spelaren klarar av dem utan problem. Är förövrigt mycket nöjd med spelaren, har haft den i ett par månader (nästan) nu och har inte haft några som helst problem. Perfekt storlek, bra ljud och lätt interface.  Kostade mig 750kr på Expert sommar rea, bra köp.

<{POST_SNAPBACK}>

Tack så jättemkt för ditt svar :D

Är åsså intresserad av att köpa AKG w, är du nöjd med dom.
Har AKG 24 nu, är dom mkt större än dom?
Dom är jag grymt nöjd med, men vill ha ett par slutna.

Mvh
Mini :P

<{POST_SNAPBACK}>

Jag är jätte nöjd med dem. De är kanske inte de bästa lurarna för portabelt bruk (kanske lite stora, om du bryr dig hur du ser ut med dem på dvs =P), men de låter kanon och är MYCKET hållbara, super kvalite. I början så klämde de lite hårt på huvudet men det försvann efter ett tag. Har haft lurarna i 6 månader nu och är super nöjd.

Postad 24 juli 2007 - 19:25

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3 254 inlägg
  • 0
Jag var mycket nöjd med mina AKG 24P tills jag skaffade Koss KSC 75 och nu senast KossArt iPro. Båda har ett öppnare och trevligare ljud och jag har trots ett par försök inte kunna gå tillbaka till AKG. Är antagligen en smaksak men tipsar alltså ändå om kanske KossArt iPro i första hand då de nu kostar 159 kr på CDONs sommarrea.

Postad 25 juli 2007 - 06:39

MiniMe
  • MiniMe
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Jag var mycket nöjd med mina AKG 24P tills jag skaffade Koss KSC 75 och nu senast KossArt iPro. Båda har ett öppnare och trevligare ljud och jag har trots ett par försök inte kunna gå tillbaka till AKG. Är antagligen en smaksak men tipsar alltså ändå om kanske KossArt iPro i första hand då de nu kostar 159 kr på CDONs sommarrea.

<{POST_SNAPBACK}>

Tack för tipset, skoa kolla upp detta :)
Men den är väl inte sluten?

/mini

Postad 25 juli 2007 - 07:13

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3 254 inlägg
  • 0
Nej tyvärr är den inte sluten (är ej heller de andra två som jag nämnde AKG 24P och Koss Ksc 75).

Postad 26 juli 2007 - 00:09

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2 944 inlägg
  • 0
AKG K27i är en sluten och mycket trevlig liten lur. *måste ju få tipsa* :wub:

Postad 12 augusti 2007 - 12:38

Unregistered596dd263
  • Unregistered596dd263
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
perfa blir till att köpa zen v plus nu då :) har också spanat efter lite omdömen ett tag

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.