Kommentarer till Vårat hem av arathorn
Startad av
arathorn
, Oct 28 2007 15:00
29 svar till detta ämne
Postad 29 October 2007 - 15:18
Riktigt imponerad över lösningen för förstärkare och digitalbox. Riktigt snyggt, och kreativt!
Postad 29 October 2007 - 15:40
Gillar egentligen inte den tvn du har. Men med domdär högtalarna så blev den helt plötsligt snygg. Bra jobbat!
Postad 26 November 2007 - 23:02
Mycket stilrent, snyggt och prydligt. Intressanta saker att titta på och okonventionella lösningar. Din soffa är kunglig. Toppoäng!
Postad 08 January 2008 - 15:39
Bara ett riktigt media center som fattas, så du kan använda tvn till annat än svensson, svensson *suck*
Postad 23 January 2008 - 13:59
oooh i like din tvuppställning + högtalare =)
riktigt snyggt allting. märks att du har lagt ner en massa tid på att få det så bra.
riktigt snyggt allting. märks att du har lagt ner en massa tid på att få det så bra.
Postad 30 January 2008 - 13:41
Riktigt snyggt och välordnat. Ni har fått det snyggt och soffhörnan verkar hemtrevlig. Väggarna känns däremot lite kala. Jag skulle fundera på att ha nått på väggarna. Klä en tunn mdf-skiva med vadd och ett fint tyg och vips så har du en snygg väggbeklädnad och mindre eko.
Postad 18 February 2008 - 14:10
Så j*vla avundsjuk! Jag älskar verkligen "snetak" (minns inte vad det heter nu >.< ). Sjukt fint inrett! Sexig duschradio.
Postad 12 March 2008 - 00:41
Med ett sådant vackert album som ni har kan det bara bli en 10a +
Mycket trevliga prylar och härlig smak har ni dessutom oxå!
Mycket trevliga prylar och härlig smak har ni dessutom oxå!
Postad 05 January 2010 - 22:12
Mycket stiligt och inspirationsgivande. Tack! Den tekniska lösningen synes närmast perfekt och hantverket ser ut att vara gjort med en pedants noggrannhet. Telefonbudskapet var inte överaskande. Jag antar att nästa löning går till konst och trevnadsfaktorer. God fortsättning!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
53 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?