Kommentarer till Rekomendationer av barnen! av DTSMarco
Startad av
DTSMarco
, Oct 28 2007 22:42
19 svar till detta ämne
Postad 20 January 2008 - 18:32
Du har ju mer kids än elektronik på din sida, ju! =) Ah, nu såg jag att det var en egen flik dedikerad till kidsen. Hehe! Verkar som att du uppfostrat dem rätt iaf!
Postad 29 June 2008 - 09:40
Allt är bara härligt!!!.. I ditt hem skulle jag trivas med många barn som alla springer och skriker "den vill jag se, nej Hampus jag vill se den" jag säger bara härligt!! Vi var 7 barn när alla bodde hemma och jag som var näst minst, det var underbart man hade allt genom syskonen!!10p för en härlig familj!
(och det med att barnen inte skall se "sånna" filmer tycker jag är trams eftersom det finns så mycket värre barnen kan göra i dagens samhälle)
//GeeMan
//GeeMan
Postad 18 July 2008 - 20:26
Jag ser att du kommer att få bra barn i framtiden med en sån lysande uppväxt.
Tänk om man haft det så bra som liten
Tänk om man haft det så bra som liten
Postad 24 October 2008 - 22:40
Är inte dom där filmerna barnförbjudna? :=)
Om jag hade sett dom när jag var 7år hade dom skrämt skiten ur mig,
men men det är ju bra action, det kan jag hålla med om:)
Om jag hade sett dom när jag var 7år hade dom skrämt skiten ur mig,
men men det är ju bra action, det kan jag hålla med om:)
Postad 19 December 2008 - 20:28
En hel familje av HomeTeatre-entusistaer kvalifiserer til en soleklar 10'er :-)
Postad 09 January 2009 - 00:45
Riktigt härligt! Söta ungar också. Dock så är det faktiskt matrix som spelas, inte terminator.
Postad 03 February 2010 - 23:30
Du får skaffa fler barn så du kan visa mer av vad du har, hehe. Vad är DTS ES, har jag missat, nog för att jag inte e så värst gammal, DTS känner jag e grymt, där upplever jag stor skilnad gentemot dolby 5.1 till skillnad från några av mina kompisar.Kör så smått med DTS master o True HD nu på de BD filmer jag väl ser, men vet inte riktigt var jag har det ljudsystemet. Är det mer att det är 7 kanaler än att det ska vara "bättre" än DTS.
För DTS är väl också okomprimerat? Vad var det stora med spiderman II man kunde skymta på ena bilden? MVH
För DTS är väl också okomprimerat? Vad var det stora med spiderman II man kunde skymta på ena bilden? MVH
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
45 bilder
1115 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?