Kommentarer till Min gammla lägenhet av Krister89
Startad av
Krister89
, Nov 02 2007 18:32
4 svar till detta ämne
Postad 02 November 2007 - 18:32
bas du har inga mer bilder o lägga upp det va ju riktigt kul med alla dina baslådor o högtalarbyggerier ,tror jag hittat min överman
Postad 04 November 2007 - 16:37
Roligt. Eminence gör bra grejer. Gamla Kappa kommer man ihåg =) Magnatbasen såg trevlig ut den också! Roligt och experimentfullt. Visste inte att Dynavoice gick att få i detta utseendet. Lite fanér eller färg på möbler och baslåda förutsätter jag att det kommer senare, eller? Hur fasen funkar 2 15" i studentlyan
Lite fler helhetsbilder skulle sitta fint!
Postad 13 November 2007 - 19:06
ta bort gulfibern ur lådan det är farlig att ha sånt i lådor det följer med luften ut... samt kanske en liten basport skulle ta bort blås ljud.. annars helt ok kanske lite större reciver:D mina proson låter knapt med min yamaha rx-657:S tror jag ska satsa på någont bättre märke sen... min yamha på 145w har ingen chans mot tex nad och deons 80w
Postad 14 November 2007 - 21:30
Halloj, ballt att du hittade mig här! jo jag går också på hässlö. Ser att du kan bygga högtalare, är själv sugen på att prova bygga en sub till våren. Gillar din tvbänk/subwoofer, lite färg hade dock inte skadat
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
48 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?