Kommentarer till Folkes Bio - Byggbilder av Sir John
Startad av
Sir John
, Nov 21 2007 01:34
19 svar till detta ämne
Postad 23 January 2008 - 14:16
Shit va snyggt! Var lite skeptiskt till att ha så djupa hyllor för filmerna men med "sammlar" grejorna på plats blev det ju grymt! Smart och snyggt med maskinskåpet, vard har du skaffat den utdragbara rälsen skåpet står på? Måste vara kraftiga grejer.
Postad 20 April 2008 - 14:01
SKit fint bygge ju. Dom där högtalarna skulle jag säga är mina absoluta favoriter. Testade dom på DVD Norden för nåra år sen. Trycket o allt kändes precis som på en biosalong. Fantastikt!
Postad 15 December 2008 - 17:22
Häftigt bygge, mycket snyggt.
Vad är det för X10 modul du styr dina gardiner med? Får man fråga vad du fick ge för gardinerna?
Vad är det för X10 modul du styr dina gardiner med? Får man fråga vad du fick ge för gardinerna?
Postad 03 December 2010 - 16:12
Sjukt snyggt och välgjort. Riktig biokänsla och fina grejer bara att klämma i med en 10á så klart. håller själv på att finjustera min bio kika gäna in.
Postad 28 March 2011 - 12:56
Häftigt!
Riktigt snyggt och genomtänkt.
Hade jag varit lika ambitiös som du hade jag nog funderat på ljudtransparent duk och satt centern bakom? Tankarna kanske var där och vände?
Hur fint som helst iaf, 10p från mig.
Titta gärna in och kommentera mitt biorum.
MVH
Riktigt snyggt och genomtänkt.
Hade jag varit lika ambitiös som du hade jag nog funderat på ljudtransparent duk och satt centern bakom? Tankarna kanske var där och vände?
Hur fint som helst iaf, 10p från mig.
Titta gärna in och kommentera mitt biorum.
MVH
Postad 28 March 2011 - 14:21
Riktigt läcker hylla! Vad fick du betala för en sån specialbeställd?
Mycket snyggt i övrigt också.
Mycket snyggt i övrigt också.
Postad 19 November 2012 - 06:33
Wow så sjukt snyggt. Full pott för ett grymt bygge. Väldigt välbyggt.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
42 bilder
97 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?