Kommentarer till Folkes Bio - Byggbilder av Sir John
Startad av
Sir John
, Nov 21 2007 01:34
19 svar till detta Àmne
Postad 23 January 2008 - 14:16
Shit va snyggt! Var lite skeptiskt till att ha sÄ djupa hyllor för filmerna men med "sammlar" grejorna pÄ plats blev det ju grymt! Smart och snyggt med maskinskÄpet, vard har du skaffat den utdragbara rÀlsen skÄpet stÄr pÄ? MÄste vara kraftiga grejer.
Postad 20 April 2008 - 14:01
SKit fint bygge ju. Dom dÀr högtalarna skulle jag sÀga Àr mina absoluta favoriter. Testade dom pÄ DVD Norden för nÄra Är sen. Trycket o allt kÀndes precis som pÄ en biosalong. Fantastikt!
Postad 15 December 2008 - 17:22
HĂ€ftigt bygge, mycket snyggt.
Vad Àr det för X10 modul du styr dina gardiner med? FÄr man frÄga vad du fick ge för gardinerna?
Vad Àr det för X10 modul du styr dina gardiner med? FÄr man frÄga vad du fick ge för gardinerna?
Postad 03 December 2010 - 16:12
Sjukt snyggt och vÀlgjort. Riktig biokÀnsla och fina grejer bara att klÀmma i med en 10å sÄ klart. hÄller sjÀlv pÄ att finjustera min bio kika gÀna in.
Postad 28 March 2011 - 12:56
HĂ€ftigt!
Riktigt snyggt och genomtÀnkt.
Hade jag varit lika ambitiös som du hade jag nog funderat pÄ ljudtransparent duk och satt centern bakom? Tankarna kanske var dÀr och vÀnde?
Hur fint som helst iaf, 10p frÄn mig.
Titta gÀrna in och kommentera mitt biorum.
MVH
Riktigt snyggt och genomtÀnkt.
Hade jag varit lika ambitiös som du hade jag nog funderat pÄ ljudtransparent duk och satt centern bakom? Tankarna kanske var dÀr och vÀnde?
Hur fint som helst iaf, 10p frÄn mig.
Titta gÀrna in och kommentera mitt biorum.
MVH
Postad 28 March 2011 - 14:21
Riktigt lÀcker hylla! Vad fick du betala för en sÄn specialbestÀlld?
Mycket snyggt i övrigt ocksÄ.
Mycket snyggt i övrigt ocksÄ.
Postad 19 November 2012 - 06:33
Wow sÄ sjukt snyggt. Full pott för ett grymt bygge. VÀldigt vÀlbyggt.
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
42 bilder
97 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?