Kommentarer till Canton Chrono av Krazz
Startad av
Krazz
, Feb 01 2008 19:49
13 svar till detta ämne
Postad 01 February 2008 - 19:49
Kul att se att du har fått hem dom nu.
Fy fan vad snygga dom är och dom låter ju lika bra som dom ser ut
.
Fy fan vad snygga dom är och dom låter ju lika bra som dom ser ut
Postad 01 February 2008 - 21:01
Cantonhögtalarna är så himla snygga, grymt avundsjuk. Kan bara säga grattis. GRATTIS!!!
Postad 16 March 2008 - 12:51
******** snygga högtalare, aldrig gillat Cantons tidigare design men dessa är en rejäl uppgradering.
Postad 08 May 2008 - 08:27
Hmmm lite fler bilder kanske. Har hört lite rykten om att det byggts om en hel del.....
Postad 09 May 2008 - 07:36
Hmmm lite fler bilder kanske. Har hört lite rykten om att det byggts om en hel del.....
Hahaha, jo det stämmer. Det är mycket som har byggts om och ändrats. Bilder finns också, i mängder. Jag ska bara få tummen ut för att lägga upp dom.
Postad 01 September 2008 - 19:46
sjuuuuuuuuukt bra låt. Grym annläggning. Gött att du lägger upp massa bilder.
Keep it up!
Keep it up!
Postad 21 September 2008 - 08:59
Har kikat runt lite på marknaden, och jag är mycket ny på det här med HiFi-ljud. Lyssnat på:
Infinity C336
audio vector k3 super
båda har sin egen karaktär men Canton Chrono finns inte vad jag kan leta mig fram till att lyssna på i Sthlm området...
är det någon som har lyssnat på dessa olika höktalare som kan ge mig en första gämnförelse innan jag lägger ner tid o pengar för att ta mig till en Demo av Chrono.
PS jag är medveten om att det är mycket stor skillnad i pris mellan produkterna, jag har som mål att köpa Onkyo 606an.
Infinity C336
audio vector k3 super
båda har sin egen karaktär men Canton Chrono finns inte vad jag kan leta mig fram till att lyssna på i Sthlm området...
är det någon som har lyssnat på dessa olika höktalare som kan ge mig en första gämnförelse innan jag lägger ner tid o pengar för att ta mig till en Demo av Chrono.
PS jag är medveten om att det är mycket stor skillnad i pris mellan produkterna, jag har som mål att köpa Onkyo 606an.
Postad 22 September 2008 - 10:10
Hej !
Ville bara nämna att jag lyssnade på chrono 509 hos Pause på Norrlandsgatan när vi var på semester i huvudstaden i mitten av Augusti. Kolla där !
Ville bara nämna att jag lyssnade på chrono 509 hos Pause på Norrlandsgatan när vi var på semester i huvudstaden i mitten av Augusti. Kolla där !
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
84 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?