![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
8 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
18 år sedan |
Postad 05 februari 2008 - 13:21
Postad 13 februari 2008 - 02:53
Postad 13 februari 2008 - 20:30
Sedan angående Camodul så behöver man ha det när man har installerat ett kort i datorn för att se betalkanaler.
Kortet/korten som verkar gälla är Floppy/Firedtvkorten.
Postad 14 februari 2008 - 10:31
Postad 22 februari 2008 - 13:12
- Vanliga kanaler (duh!), t ex Kanal5
- Betalkanaler som t ex Canal+
- Pay-per-view (har "säsongskortet")
- HD-kanaler, både fria (t ex SVT HD) och betalkanaler (t ex Canal+ Film HD)
Angående pairing så testade jag att flytta kortet till min andra, icke HD, digitalbox och det funkade fint. Betyder det att kortet inte är "pairat"?
Postad 25 februari 2008 - 08:35
Angående pairing så testade jag att flytta kortet till min andra, icke HD, digitalbox och det funkade fint. Betyder det att kortet inte är "pairat"?
det märker du först vid en omkodning. CD's kort brukar funka i andra mottagare även om det e "pairat" men när du tappat bild så vill kortet ha mottagaren det är "pairat" mot för att ta emot den nya koden.
Postad 25 februari 2008 - 14:11
Så, i korthet, så är det ett säkert köp med FloppyDTV-S2 - med det eventuella omaket att man behöver koppla in kortet till den vanliga boxen någon gång per månad?det märker du först vid en omkodning. CD's kort brukar funka i andra mottagare även om det e "pairat" men när du tappat bild så vill kortet ha mottagaren det är "pairat" mot för att ta emot den nya koden.
Postad 25 februari 2008 - 22:09
Så, i korthet, så är det ett säkert köp med FloppyDTV-S2 - med det eventuella omaket att man behöver koppla in kortet till den vanliga boxen någon gång per månad?det märker du först vid en omkodning. CD's kort brukar funka i andra mottagare även om det e "pairat" men när du tappat bild så vill kortet ha mottagaren det är "pairat" mot för att ta emot den nya koden.
om ditt kort funkar i andra mottagare nu så e svaret ja

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar