7 nya modeller: Sony Ericsson går ut hårt på telekommässan i Barcelona
Postad 11 February 2008 - 11:43
Postad 11 February 2008 - 12:09
Nu väntar jag på att få köpa min XPERIA X1.
Vilken klockren design, tack för windows mobile
Postad 11 February 2008 - 12:17
Det är ju bara det att det är ju i stort sett HTC som gjort den. Lite osäkert hur vad SE står för, förutom loggan dåDär blev det en mindre telofon såld får HTC
Nu väntar jag på att få köpa min XPERIA X1.
Vilken klockren design, tack för windows mobile
Redigerat av Phindus, 11 February 2008 - 12:18.
Postad 11 February 2008 - 12:50
G700 och G900 skulle passa mig perfekt. Bara att vänta och se när de kommer in i butik.
Postad 11 February 2008 - 14:01
Postad 11 February 2008 - 15:29
Postad 11 February 2008 - 15:29
Har väl igentligen ingen betydelse vem som sätter ihop delarna. Tror att både SE och HTC köper plattformarna av Ericsson MP.Det är ju bara det att det är ju i stort sett HTC som gjort den. Lite osäkert hur vad SE står för, förutom loggan då
.
Postad 11 February 2008 - 15:34
Nej, jag har inte klagat. HTC gör trevliga mobiler. Inget för mig dock då den kör WinMobile, men det gläder nog många andraHar väl igentligen ingen betydelse vem som sätter ihop delarna. Tror att både SE och HTC köper plattformarna av Ericsson MP.Det är ju bara det att det är ju i stort sett HTC som gjort den. Lite osäkert hur vad SE står för, förutom loggan då
.
Redigerat av Phindus, 11 February 2008 - 15:35.
Postad 12 February 2008 - 02:12
Nya mobilsamarbeten sätter konsumenten i centrum
Postad 12 February 2008 - 08:20
Har pillat G900 och kan meddela att den är riktigt riktigt bra att ha att göra med!
Funkar det bra att använda touchscreen även utan pennan?
Känns som G900 är nästa mobbe för mig.
Postad 12 February 2008 - 08:31
Har pillat G900 och kan meddela att den är riktigt riktigt bra att ha att göra med!
Funkar det bra att använda touchscreen även utan pennan?
Känns som G900 är nästa mobbe för mig.
Ja det gör det,påminner om W960 skärmen, man kan dessutom styra den som en "vanlig" telefon genom knapparna, så man kan känna sig fram i t.ex. bilen mm. Roligt att kunna styra fokusläget genom att peka på skärmen...
Gillar FM-sänadren i W980 och att man nu inte behöver ha ett tråd-headset i för att lyssna på radio. (Dvs. nu kan man lyssna i ett BT headset) Man får även tactile feedback när man använder den yttre skärmen för att styra mp3-spelaren.
Skön känsla i X1:an också, gillar valet av material till skalet. (metall)
//Stefan
Postad 13 February 2008 - 15:02
X1an ser asläcker ut och hade kunnat bli en riktig 10 poängare.. Men enbart 3,2mpix kamera? Är det ens en cybershot kamera så den iaf tar bra bilder?? Har en 3,2a i P1an och den är ju katastrof dålig jämfört med min gamla K800..
Annars får jag hålla med om att de nya designerna är läckra.. Men innhålls mässigt känns det inte som det kommit jätte mycket nytt till skillnad från andra tillverkare..
Ser fortfarande ingen modell som egentligen ger sig på Nokias N95/N96, som länge längtat efter en SE modell som skulle vara bättre än..
Men X1an får ju heltklart testas.. Kan ju mycket möjligt bli uppgradering ändå..
Redigerat av Darth Tojayz, 13 February 2008 - 15:16.
Postad 14 February 2008 - 09:17
Så det är dags att överge Symbian och UIQ nu?
Öh? G700 och G900 är Symbian/UIQ lurar.
Postad 15 February 2008 - 10:58
X1an ser asläcker ut och hade kunnat bli en riktig 10 poängare.. Men enbart 3,2mpix kamera? Är det ens en cybershot kamera så den iaf tar bra bilder?? Har en 3,2a i P1an och den är ju katastrof dålig jämfört med min gamla K800..
Vad i hela friden skall man ha 3,2 megapixel (eller ännu mer) till när sensor och optik är så minimala?
"Cybershot" är ju för övrigt bara ett varumärke som egentligen inte betyder att kameran är bättre än någon annan. Som det fungerar nu har jag svårt att tro att Sony Ericsson kommer klistra på mer än ett varumärke per modell. Skulle se lite konstigt ut med Xperia/Cybershot/Walkman/Playstation och så vidare på en och samma telefon.
Så det är dags att överge Symbian och UIQ nu?
Nu var jag kanske lite otydlig. Det jag menar är att de verkar överge Symbian i flaggskeppen.
Postad 16 February 2008 - 00:40
W980 ser riktigt läcker ut!
Postad 16 February 2008 - 11:45
Vad i hela friden skall man ha 3,2 megapixel (eller ännu mer) till när sensor och optik är så minimala?
"Cybershot" är ju för övrigt bara ett varumärke som egentligen inte betyder att kameran är bättre än någon annan. Som det fungerar nu har jag svårt att tro att Sony Ericsson kommer klistra på mer än ett varumärke per modell. Skulle se lite konstigt ut med Xperia/Cybershot/Walkman/Playstation och så vidare på en och samma telefon.Så det är dags att överge Symbian och UIQ nu?
Nu var jag kanske lite otydlig. Det jag menar är att de verkar överge Symbian i flaggskeppen.
Nej, X1 är ingen efterföljare till P1. Dvs. P serien lever och kommer säkert att fortsätta använda Symbian/UIQ. Smart av S/E att erbjuda fler smaker i sina smartphones.
//Stefan
Postad 17 February 2008 - 17:20
Bilder: Sida 1 , sida 2 , sida 3 , sida 4
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
111 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?