Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Min clix2 har dött, köpa ny (vilken?) eller laga?

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 februari 2008 - 09:03

kultingen
  • kultingen
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Har haft min clix2 sedan i höstas någon gång och visst har ljudet varit bra men annars är jag inte helnöjd. Svårt att sätta fingret på vad det är men det är nog främst dataöverföringen som har irriterat mig. Jag har dock uppskattat batteritiden, hade tidigare en ipod och då kunde jag inte lyssna en hel dag på en laddning vilket jag har kunnat med clixen.
Men nu har den alltså gått sönder, under drygt 1 månad har jag haft problem med att skärmen blir gryning och tappar i ljusstyrka. Detta har jag kunnat lösa genom att pressa på den nedre delen av spelaren och då har skärmen kommit igång igen även om den grummlar till sig efter några minuter igen. Men nu har skärmen dött helt. Har noterat att det blivit en spricka i skärmen, inte på ytan utan snarare i botten på skärmen så jag antar att garantin är bortflugen...
Så nu undrar jag om det går att reparera den i stockholmsområdet och vad det skulle kunna kosta?
Annars skulle jag kunna köpa en ny spelare, frågan är då vilken? En till clix känns inte så kul även om många gillar den, har börjat sukta efter iaudio 7 eller iAudio COWON D2, vad tycker ni?

Postad 14 februari 2008 - 10:55

jhn
  • jhn
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Maila [email protected] och hör vad du bör göra. De ansvarar för supporten för Clix2 i Sverige... Har du tur går det på garantin, annars borde de kunna uppskatta vad lagningen kostar...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.