okej såhär är det.. jag använder min 500gig hdd, med extern störm, har gjort en partion med patrionmagic som är i fat32 (160) gig, gick inte mer.. å gjort den som primerydrive eller vad det heter, inte local..
så sen funkar det:)
testa detta.. funkar det inte så skriv det
Nu gjorde jag exakt samma prosedur med min 300GB'are med extra ström och det funkade utan problem, så där hr väl vi svaret.
En annan grejj Wiberg! vart fick du tag på firmware som fixade så man kunde se hela texten på USB-filerna? Och ännu en fråga från en som aldrig hållt på med firmware, hur får man in det i DVD? Måste man köpa nån kabel eller?
d e så att jag hade full usbname förut men råkade uppdatera den igen så spelaren pajade..
men snart kommer en officiell version på philips.se, har pratat med de om just den uppgraderingen som finns på de nyaste dvd spelarna, asså de som gjorts på senare tid...
hur man sätter in uppdateringen i dvdspelaren står dels på philips hemsida, det är lite meckigt om man vill få det helt rätt..
men det funkade för mig när jag bara tankade hem uppdateringen, brände en iso i långsamaste hastigheten med bara den filen på en cd går bra...
sen in med den i dvd spelaren tryck OK och hoppas på att allt funkar:P
jag gjorde misstaget att avbryta installationen för att det var samma jag hade.. å så dog den, men fick en ny med kvittot i handen...
å det där med din externa hdd utan ström, det står nått om att dvdspelaren kanske inte ger ut tillräckligt med ström för de stora... men har för mig att wd160 gig funkar..
fler frågor? bara å fraga:P