Kommentarer till Min lilla bio på 10 kvadrat av albinladin
Startad av
albinladin
, Feb 16 2008 15:20
5 svar till detta ämne
Postad 16 February 2008 - 15:20
Trevligt med projje, hur har du kopplat in lilla skärmen? sugen på att göra något liknande.
Postad 16 February 2008 - 15:52
japp ja har kopplat den så man kan få upp tex: spellistor o så när man lysnar på musik lite jobbigt att behöva sätta igång projjen hela tiden 
Trevligt med projje, hur har du kopplat in lilla skärmen? sugen på att göra något liknande.
Postad 18 February 2008 - 21:26
japp ja har kopplat den så man kan få upp tex: spellistor o så när man lysnar på musik lite jobbigt att behöva sätta igång projjen hela tiden
Ja det är ju riktigt smidigt, hur kopplar man det då man har ju tyvär inte två utgångar på alla saker
Postad 21 September 2010 - 21:24
Ser jätt fint ut.
fin elektronik.
Tycker det är kul att det finns fler än jag och min fru som lyckas ha bio anläggning på liten yta vi har 9.24m2.
Är kingpin duken bra har ju själv beställt en men är lit nyfiken kan väll skicka ett pm om vad du tycker är bra och vad du tycker är mindre bra med den mvh
fin elektronik.
Tycker det är kul att det finns fler än jag och min fru som lyckas ha bio anläggning på liten yta vi har 9.24m2.
Är kingpin duken bra har ju själv beställt en men är lit nyfiken kan väll skicka ett pm om vad du tycker är bra och vad du tycker är mindre bra med den mvh
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
40 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?