![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
11 relaterade trådar
![]() |
15 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
Postad 20 mars 2008 - 20:24
Postad 24 mars 2008 - 15:25
Postad 24 mars 2008 - 19:00
Jag var från början inne på N82 för sin kamera och GPS, men batteriet, musikspelaren och styrknappen som kändes väldigt billig och instabil fick mig att börja fundera...
K850 å andra sidan har bra kamera och musikspelare, saknar GPS... Jag blev lite nervös när jag läste om hur buggig programvaran verkade. Känns lite tryggare när "B.Thomas" verkar tycka att en FW uppdatering fungerar bra.
Lutar nog åt K850 nu, men fortsätt gärna komma med era synpunker mellan dessa båda kameramobiler.
Postad 25 mars 2008 - 15:17
- GPS inbyggd istället för ngt man behöver ha ytterligare en pryl till för. Hela poängen med en GPS i mobilen för min del är just att den alltid ska vara tillgänglig, det får inte bli ytterligare något som måste planeras om det ska användas.
- GPS i N82 kan användas med tredjepartsmjukvara, exempelvis Garmin, och det ger mer valfrihet än med K850.
- Den (mycket) sämre batteritiden i N82 irriterar mig, men hur ofta är det egentligen som man inte har ett vägguttag i närheten? En laddare på jobbet och en hemma, sedan är flexibiliteten löst utom vid resor. Och jag reser sällan särskilt långt från elnät.
- Den sladdriga styrknappen på N82 irriterar mig också, men den bör jag kunna leva med. Hoppas jag, det är ju dock f-n att en mobil för över 5 kkr inte är byggd ordentligt...
- Jag tycker helt enkelt att N82 (svart version) är kopiöst mkt snyggare än K850.
Mkt åsikter och lite fakta, men hoppas det är till någon nytta.
/Valross
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar