Kommentarer till Abolsens.. av Abolsen
Startad av
Abolsen
, Apr 13 2008 19:26
40 svar till detta ämne
Postad 13 April 2008 - 19:26
Du har min drömanläggning när det gäller ljudet =) Skulle vara skoj att se lite helhetsbilder.
Postad 13 April 2008 - 19:58
Overkill? Det forstår jeg inta - Det er jo derfor vi er her :-P
Seriøst - så bliver der varmt derinde uden køling - jeg har målt temperaturer på over 50 grader, og så begyndte jeg at blive nervøs for levetiden på receiveren...
(Er dansk, håber i fatter hvad jeg siger alligevel, ellers sig til, så skal jeg forsøge at gøre det bedre).
Helhedsbilleder må desværre vente lidt... (til jeg har fået ryddet op på bordet :-P)
Seriøst - så bliver der varmt derinde uden køling - jeg har målt temperaturer på over 50 grader, og så begyndte jeg at blive nervøs for levetiden på receiveren...
(Er dansk, håber i fatter hvad jeg siger alligevel, ellers sig til, så skal jeg forsøge at gøre det bedre).
Helhedsbilleder må desværre vente lidt... (til jeg har fået ryddet op på bordet :-P)
Postad 14 April 2008 - 07:00
Jättefin vovve ! Kräver fler översiktsbilder innan jag kan säga nåt om anläggningen.
Postad 14 April 2008 - 08:31
Helt underbar bild på Beagle´n och suveränt fina saker som man skulle vilja se mer av, speciellt rummet i sig.
Postad 14 April 2008 - 09:38
Jäklar va snyggt! Väldigt bra val av högtalare, både väldigt snygga! och bra ljud!
Postad 14 April 2008 - 10:26
Grym jycke. Hade en Basset (Artesien Normand, inte "skinn i överflöd"-varianten Hound) en gång i tiden som var väldigt lik din jycke...väcker minnen = 10p.
Just ja, "de döda tingen" var det sannerligen inget fel på heller men inget slår en fyr-benting.
Just ja, "de döda tingen" var det sannerligen inget fel på heller men inget slår en fyr-benting.
Postad 14 April 2008 - 15:55
Tak for alle de fine ord. Jeg har opdateret med et par billeder, og tilføjet lidt beskrivelser.
Postad 15 April 2008 - 06:23
damnit...gissa om jag vill ha dina högtalare
har funderat på ett par Focal Chorus 816V kanske till hösten...
Postad 28 April 2008 - 12:04
Kanonsnyggt hemma hos dig! Mycket stilren inredning tillsammans med bra elektronik. Fin hund också! Gillar även dina högtalare mycket. Kika in hos mig så förstår du varför...
Redigerat av Justice, 28 April 2008 - 12:07.
Postad 05 July 2008 - 20:59
Now thats some hot stuff right here =) Good job making that livingroom living ^^
Postad 29 July 2008 - 12:18
Hahaha, kan inte sluta skratta åt Beaglens ansiktsuttryck på första bilden
Postad 10 August 2008 - 09:45
Högtalarplacering verkar vara långt ifrån optimal. Det ser ut att vara för brett isär, alldeles för nära hörnen och dessutom bakom en soffa. Jag tror du har mycket att vinna på ljudmässigt om du ändrade uppställningen.
Utseendet och fotografierna är det svårt att anmärka på, hur snyggt som helst!
Utseendet och fotografierna är det svårt att anmärka på, hur snyggt som helst!
Postad 22 August 2008 - 14:11
Two questions:
- Does the TIVO:n encode, transcode (subtitles) and broadcast "out of the box" to the PS3:an? Does it work at all?
- Ar you miss a second HDMI out on the reciver due to the fact that you have both a TV and projector? Or does the TIVO take care of that?
- Does the TIVO:n encode, transcode (subtitles) and broadcast "out of the box" to the PS3:an? Does it work at all?
- Ar you miss a second HDMI out on the reciver due to the fact that you have both a TV and projector? Or does the TIVO take care of that?
Postad 24 August 2008 - 21:45
I found answers to all my questions about the DViCO TViX HD M-6500A. I wounder where I got Tivo from?!?
//Peter
//Peter
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?