Postad 27 May 2008 - 08:48
Postad 27 May 2008 - 09:21
Postad 27 May 2008 - 09:56
Postad 27 May 2008 - 16:05
Dock är jag "bunden" till tre (då alla i min omgivning har de o ja ringer gratis till dem)
Så jag hoppas verkligen att fler säljer den med så, för allas skull ja menar alla vill ha iphone och då telia är penga sugna så kommer de väll ta ett mega överprisutan konkurens !??
Postad 28 May 2008 - 08:24
Postad 28 May 2008 - 08:33
Hoppas det är en ny version an iPhone som kommer släppas här, vill ju minst ha 3G men även gärna GPS och högre upplösning på skärmen.
Det är den nya det gäller. Den nuvarande är stor sett utsåld överallt. Gissar på att den inte ens tillverkas längre.
Postad 28 May 2008 - 08:43
Det är den nya det gäller. Den nuvarande är stor sett utsåld överallt. Gissar på att den inte ens tillverkas längre.
3G är väl mer eller mindre givet då, hoppas dock starkt på GPS och högre upplösning också. Man står ju i valet och kvalet mellan antingen iPhone eller X1. Tangentbordet på X1:an kan jag leva utan, dock känns GPS som en viktig funktion och det är väl mycket högre upplösning på X1:an även om skärmen är aningen mindre än iPhones. Frågan är vad som känns bäst vid surfning och liknande? Känns som att högre upplösning är att föredra. Blir hur som helst en trevlig mobilhöst med båda dessa releaser
Postad 28 May 2008 - 08:55
KAn säga att upplösningen räcker gott och väl. Men GPS vill vi gärna se, eller iaf möjlighet att använda GPS via Bluetooth (där det senare är en lösning som Apple aldrig kommer att gå på).3G är väl mer eller mindre givet då, hoppas dock starkt på GPS och högre upplösning också. Man står ju i valet och kvalet mellan antingen iPhone eller X1. Tangentbordet på X1:an kan jag leva utan, dock känns GPS som en viktig funktion och det är väl mycket högre upplösning på X1:an även om skärmen är aningen mindre än iPhones. Frågan är vad som känns bäst vid surfning och liknande? Känns som att högre upplösning är att föredra. Blir hur som helst en trevlig mobilhöst med båda dessa releaser
Postad 28 May 2008 - 11:58
3G är väl mer eller mindre givet då, hoppas dock starkt på GPS och högre upplösning också. Man står ju i valet och kvalet mellan antingen iPhone eller X1. Tangentbordet på X1:an kan jag leva utan, dock känns GPS som en viktig funktion och det är väl mycket högre upplösning på X1:an även om skärmen är aningen mindre än iPhones. Frågan är vad som känns bäst vid surfning och liknande? Känns som att högre upplösning är att föredra. Blir hur som helst en trevlig mobilhöst med båda dessa releaser
Ser inte riktigt poängen med högre upplöning på så liten skärm. Man måste ändå zooma för att se vad man gör när man surfar. 480x320 som Iphone har idag på 3.5" är fullt tillräckligt tycker jag. Xperian har 800x480 på 3" vilket känns lite overkill..
Postad 29 May 2008 - 15:57
Ser inte riktigt poängen med högre upplöning på så liten skärm. Man måste ändå zooma för att se vad man gör när man surfar. 480x320 som Iphone har idag på 3.5" är fullt tillräckligt tycker jag. Xperian har 800x480 på 3" vilket känns lite overkill..
skulle ju kunna ha högre upplösningstöd samt video-out till nån skärm i bilen te gps:en, kanske lite väl mycket önsketänkande
Postad 29 May 2008 - 16:11
Med en extern skärm till bilen känns det som att man lika gärna kan köpa en gps istället, eller?skulle ju kunna ha högre upplösningstöd samt video-out till nån skärm i bilen te gps:en, kanske lite väl mycket önsketänkande
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
111 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?