Matchning allt viktigare för Samsung
Startad av
Minhembio
, maj 31 2008 10:19
6 svar till detta ämne
Postad 31 maj 2008 - 14:03
Postad 31 maj 2008 - 15:20
Kvalificerat B-S.
Ett par rejäla elektrostapaneler, det är grejer det.
Postad 31 maj 2008 - 16:09
"Det finns ingen som vill ha stora högtalare och stereoanläggningar idag. Istället vill allt fler möblera efter den snygga platt-tv:n eller hemmabiosystem som tack vare snygg design inte längre behöver gömmas i gamla skåp. Vi har helt enkelt breddat oss från att vara enbart hemelektronikleverantör till att bli den nya tidens design- och inredningsföretag."
Det finns Ganska många företag som tillverkar högtalare som inte liknar datorhögtalare med dålig prestanda.
Postad 31 maj 2008 - 17:48

Postad 01 juni 2008 - 17:12
Jag tycker den trenden har vänt och instället för plastiga högtalare och en liten trög subba så vill man ha riktiga upplevelser, man har helt enkelt tröttnat på prestandan dom små paketen ger och vill hellre bygga en rejäl musik/film-anläggning. Rätta mej om jag har fel men jag har märkt av en förändring från allt enklare och kompakta paket till mer kvalitetsprylar. Man vill nu spela upp alla möjliga källor via ljudsystemet då kommer även separata receivrar in i bilden. Även kvinnor och män vill lyssna på sina 70-, 80-favoriter och kompaktsystemen ligger långt efter dom riktiga Hi-Fi-anläggningar på den punkten. Näee jag tror det h¨ller på sker en stor förändring i sveriges tv-rum, ut med plasten och in med Hi-Fi!
Postad 01 juni 2008 - 20:31
De flesta vill ha en liten anläggning som är lätt att möblera med, det är vi entusiaster som inte har något emot fullstora frontar i hemmbion...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar