Kommentarer till Gamla bilder av Fredrik HL
Startad av
Fredrik HL
, Jun 23 2008 10:52
9 svar till detta ämne
Postad 23 June 2008 - 12:28
"Supra HDMI i 1080/24p" skulle ju bli ännu bättre bild om du hade full hd^^
Postad 23 June 2008 - 15:59
Snyggt med kartongbiten ovanpå HD-DVDn som talar om att du var en av förlorarna i HD-kriget ,-) Seriöst..... varför har man en sån ful sak ovanpå sin HD-spelare?
Postad 24 June 2008 - 17:06
Kartongbiten åkte bort precis, satt och tänkte på varför jag inte ens har tagit bort den från början 
Kabeldragningen suger jag vet, ska införskaffa kattsnaror och lite annat och snygga till det så fort jag får min BD-1400.
Kabeldragningen suger jag vet, ska införskaffa kattsnaror och lite annat och snygga till det så fort jag får min BD-1400.
Postad 24 June 2008 - 17:59
Som ovan skrivit.. Dumpa butiksreklamen..
Sen ser jag gärna att även klistermärkena på stärkaren ryker.. Du måste väl snart minnas vilka funktioner den har??
Nice för övrigt. Lider med dig angående damm+pianolack+fönster kominationen dock.
Sen ser jag gärna att även klistermärkena på stärkaren ryker.. Du måste väl snart minnas vilka funktioner den har??
Nice för övrigt. Lider med dig angående damm+pianolack+fönster kominationen dock.
Postad 29 August 2009 - 00:23
Fin anläggning, funderar själv på en Denon Blu-ray eller så blir det en Marantz;)
Betyget blir en tia!
Betyget blir en tia!
Postad 24 June 2010 - 12:26
Synd att du har skit högtalare har nog aldrig hört sämre .Prova ett par b&w eller Dali så får du lite hifi ,
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
25 bilder
376 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?