Postad 09 July 2008 - 15:02
Det blev verkligen snyggt när du tog bort bastupanelerna. Fattar ärligt hur man kunde bygga såna fula hus förr i tiden. Tummen upp!
Däremot är ju högtalarna extremt små, kommer det något ljud ur dom ? :-)
Postad 09 July 2008 - 15:16
Det blev verkligen snyggt när du tog bort bastupanelerna. Fattar ärligt hur man kunde bygga såna fula hus förr i tiden. Tummen upp!
Tackar, tackar. Det blev verkligen en förändring när panelerna rök. Nu är det ett rum att trivas i
Allt är väl relativt, men visst finns det ljud i högtalarna, faktiskt bättre än jag hade förväntat mig. Hade en uppsättning med Audio Pro förut. Golvhögtalare fram, vägghängda bak, redig sub osv. Det här systemet tycker jag faktiskt spelar mer homogent och på många sätt bättre. Jag är heller ingen fanatiker av höga volymer och med små barn är det inte heller möjligt.
Svårslaget om man ser till priset, 6000:-
Jag har alltid förespråkat flexiblitet men i nuläget gillar jag enkelheten med allt samlat i samma produkt.
Postad 09 July 2008 - 22:18
väldigt snyggt, men vad använde du för 3d-program? nyfiken ,har planer på att förändra mitt rum;)
Postad 12 July 2008 - 17:54
Usch fy och blä vad det såg ut innan :s.
Men nu däremot så ser det riktigt bra ut
Men nu däremot så ser det riktigt bra ut
Postad 21 August 2008 - 23:33
riktigt najs, intressant att man knappt ser själva hemmabiot, va tvungen o kolla en extra gång o tänka var tusan är alla högtalare, så såg jag att du hade davis10.
Postad 21 August 2008 - 23:36
riktigt nice!.. mysfaktor på hög nivå.. + ett litet extra + för "hårdrockstrappan" =)
Postad 22 August 2008 - 09:23
Mycket snyggt biorum. Är det en Sanyo Z5 som hänger på taket?
Vacker inredning ( tummen upp ).
Bra val av film ( Saving private Ryan ).
Vacker inredning ( tummen upp ).
Bra val av film ( Saving private Ryan ).
Postad 22 August 2008 - 18:22
Mycket stiligt!! Sonys hembio-paket är riktigt litet måste jag säga(positivt) och ljudet är det inget fel på!! Snygga möbler och fondvägg, härligt jobbat! Tack för titten, ha det gott. Mvh /Calle
Postad 14 September 2008 - 12:22
Underbar makeover
Inte den grymmaste anläggningen, men jäkligt snyggt har du fått det
Postad 07 January 2009 - 22:25
Jovars, riktigt prydligt och snyggt! Dom där högtalarna är riktigt små, mer än så säger jag nog inte när vi kommer till ljudet. Men dom uppfyller nog ditt behov!
Postad 08 January 2012 - 23:46
Fantastiskt! Har du någon bild eller ritning på hur du byggde listen i taket med lampor och duk? Jag tänker själv bygga något liknande och skulle vara mycket tacksam för inspiration:)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
29 bilder
39 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?