Kommentarer till Laddstation PS3 av krajan
Startad av
Krajan
, Aug 14 2008 22:24
10 svar till detta ämne
Postad 14 August 2008 - 22:24
trevlig uppfinning 
vore fint om man skulle få se bilder när dom laddas så man får se ljuset du snackade om =)
vore fint om man skulle få se bilder när dom laddas så man får se ljuset du snackade om =)
Postad 15 August 2008 - 07:51
Den där verkar ju riktigt nice. Jag köpte en laddstation från Brooklyn, men den måste ju hänga på PS3:an samt att den lyser neonblått i hela rummet. Visst kan man koppla bort ljuset, men kvalitén på apparten gör att man inte vill behålla den. Man måste dra kontrollerna rakt ut annars böjer man de fasta USB-kontakterna.
Postad 15 August 2008 - 08:37
Precis vad man letat efter, tack för det. Sen va den ju riktigt snygg också
Postad 17 August 2008 - 13:37
kan man inte köpa nå liknande på nätet
Jag har faktiskt inte hittat någon säljare på nätet
Det finns ju inte ens en kategori på prisjakt som passar för den här typen av tillbehör eller "övrigt".
HIttar ni någon så kan ni ju lägga till det här
/Krajan
Redigerat av Krajan, 17 August 2008 - 13:38.
Postad 12 October 2008 - 10:12
Den funkar till både Dualshock 3 och Sixaxis ? Har dock inget Ps3 än men det ska införskaffas om max 2 veckor. Så skulle vara bra att veta!
Postad 16 October 2008 - 21:34
Den funkar till både Dualshock 3 och Sixaxis ? Har dock inget Ps3 än men det ska införskaffas om max 2 veckor. Så skulle vara bra att veta!
Jajamen... ja, det står ju i bildtexten men det kanske inte alla läser så noga
Å jag är ganska så säker på att kommande "liknande" handkontrollers åxå kan laddas. Det är ju bara USB med handskakning (för USB-grejjor som behöver mycke ström krävs en digital handskakning för att våga/få dra tillräckligt med kräm).
Har de bara USB så kan du ladda dem via kabel från sidan av laddaren om inget annat...
Postad 04 November 2008 - 20:05
Jag svarar på mej själv efter som jag va o tittade på EB games i dag.
pris 299 kr
pris 299 kr
Postad 06 November 2008 - 23:56
Jag var inte så snabb på att svara där... men om man har lite anlag för hököga, kan man faktiskt se att det står 279:- på paketet i första bilden 
Men det var i augusti '08 när jag köpte min...
Men det var i augusti '08 när jag köpte min...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
239 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?