Bytes trÄd: PSN spel
24 svar till detta Àmne
Postad 02 November 2008 - 18:31
MyStyle93
-
MyStyle93
-
Rookie
-
4 inlÀgg
HÀr kan du byta dina PSN spel mot andras, jag stÄr inte för nÄgonting om du har blivit lurad.
det fungeran nÀstan som PS3 bytes trÄden skri sÄ hÀr tex. Byter: Warhawk Booster Packs. Vill ha: Pain..
Men kom ihÄg att inte byta lösenord efter byte för dÄ kan inte den andra spela spelet den fÄtt efter 4 dar!
Byter: Pain, Warhawk Booster Packs (alla 3), Locoroco Coreccho! och Toyhome + Toyhome tillbehör, har Àven home betan nu
Redigerat av MyStyle93, 06 December 2008 - 20:02.
Postad 06 December 2008 - 22:06
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlÀgg
Jag vill ha HOME, har Tekken DR 5 Online..
Postad 07 December 2008 - 00:29
GurraBurra
-
GurraBurra
-
Wannabe
-
-
33 inlÀgg
har: PAIN + High Velocity Bowling
vill ha: det mesta
Postad 10 December 2008 - 11:33
galactus
-
galactus
-
LĂ€rjunge
-
-
370 inlÀgg
Byter: Tekken DR 5 Online, Pixeljunk Monsters + expansion, Go! Sports Ski, Eye of Judgment set 2, Linger in Shadows, Gauntlet II, High Velocity Bowling, Mortal Kombat II, Tori-Emaki, The Trials of Topoq, 1942: Joint Strike, Pain + nÄgra extra characters
Vill ha: Wipeout HD, Super Stardust HD, flOw, Lemmings, Mega Man 9, Mesmerize, Söldner-X: HimmelsstĂŒrmer
Redigerat av galactus, 22 December 2008 - 11:31.
Postad 10 December 2008 - 12:20
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1482 inlÀgg
Jag fattar ingenting.
Kan nÄgon förklara hur det hÀr gÄr till?
Har jag inte kvar spelet efter att jag bytt bort det?
Postad 10 December 2008 - 12:56
galactus
-
galactus
-
LĂ€rjunge
-
-
370 inlÀgg
Jag fattar ingenting. Kan nÄgon förklara hur det hÀr gÄr till? Har jag inte kvar spelet efter att jag bytt bort det?
Du kan ladda ner nÀstan (finns fÄ undantag) allt som du köpt pÄ PSN fem gÄnger, till olika enheter om du sÄ vill. Man byter egentligen kontouppgifter, sÄ du har sjÀlv ocksÄ kvar spelen efter bytet.
Postad 10 December 2008 - 15:11
Adamski
-
Adamski
-
LĂ€rjunge
-
-
484 inlÀgg
Vill man verkligen ge bort sina kontouppgifter till höger och vÀnster?
Postad 10 December 2008 - 15:33
andreassofus
-
andreassofus
-
Ăber-Guru
-
-
12146 inlÀgg
Du kan ladda ner nÀstan (finns fÄ undantag) allt som du köpt pÄ PSN fem gÄnger, till olika enheter om du sÄ vill. Man byter egentligen kontouppgifter, sÄ du har sjÀlv ocksÄ kvar spelen efter bytet.
rÀttare sagt,,du kan inte byta psn spel med nÄgon annan ifall spelet finns pÄ skiva,, man kan alltsÄ inte byta R&C eller siren blood curse tex eftersom dom finns pÄ skiva,,
Postad 10 December 2008 - 15:37
Mange76
-
Mange76
-
ForumrÀv
-
-
534 inlÀgg
nÀr man vÀl laddat ner spelen, kan man dÄ anvÀnda dom pÄ sitt ordinarie konto precis som om man skulle köpt det sjÀlv direkt till sitt eget konto?
Postad 21 December 2008 - 03:38
nimda80
-
nimda80
-
Amatör
-
-
76 inlÀgg
Testade detta med en polare nyss och inte f.. funkar det bra iaf. TÀnker inte gÄ in nÀrmare pÄ det men det kommer nog skapa en del problem tillslut. StÀng trÄden och kasta bort..
Postad 22 December 2008 - 11:33
galactus
-
galactus
-
LĂ€rjunge
-
-
370 inlÀgg
Testade detta med en polare nyss och inte f.. funkar det bra iaf. TÀnker inte gÄ in nÀrmare pÄ det men det kommer nog skapa en del problem tillslut. StÀng trÄden och kasta bort..
Har sjÀlv gjort detta flera gÄnger och det funkar hur bra som helst. LÄter som skrÀp bakom spakarna...
Postad 23 December 2008 - 03:58
nimda80
-
nimda80
-
Amatör
-
-
76 inlÀgg
Smuts i kontrollen menar du?
Nu valde vi ju oturligt nog helt fel spel för detta (warhawk) som tydligen inte gÄr att lira samtidigt, börjar den ena spela sÄ kan inte den andra spela pÄ 24h. F.ö bara grejjen att man mÄste ha varandras konton och lösenord sparade pÄ varandras maskiner kÀnns ju inget vidare, visst vÀnner emellan men byta uppgifter pÄ ett publikt forum, nee..
Redigerat av nimda80, 23 December 2008 - 03:58.
Postad 23 December 2008 - 06:15
andreassofus
-
andreassofus
-
Ăber-Guru
-
-
12146 inlÀgg
Smuts i kontrollen menar du? Nu valde vi ju oturligt nog helt fel spel för detta (warhawk) som tydligen inte gÄr att lira samtidigt, börjar den ena spela sÄ kan inte den andra spela pÄ 24h. F.ö bara grejjen att man mÄste ha varandras konton och lösenord sparade pÄ varandras maskiner kÀnns ju inget vidare, visst vÀnner emellan men byta uppgifter pÄ ett publikt forum, nee..
vad jag har hört ska man inte kunna dela med sig av spel som finns att köpa pÄ skiva,, warhawk kan man köpa pÄ skiva sÄ det Àr nog dÀrför det krÄnglar
Postad 23 December 2008 - 19:52
e3henri
-
e3henri
-
MĂ€stare
-
-
3266 inlÀgg
AnvÀndarvillkoren: PlayStationŸ Store Nerladdningsartiklar
Interna spelartiklar eller innehÄll som du har köpt kan laddas ner frÄn PLAYSTATIONŸStore. I enlighet med de sÀrskilda anvÀndarvillkor som gÀller för specifika interna spelartiklar eller innehÄll som du har köpt kan du anvÀnda artikeln eller innehÄllet ifrÄga pÄ upp till tre (3) olika PLAYSTATIONŸ3-system som har aktiverats för ditt konto. Du kan inaktivera eller aktivera specifika PLAYSTATIONŸ3-system, sÄ lÀnge som det högsta antalet aktiverade PLAYSTATIONŸ3-system pÄ ditt konto aldrig överstiger tre (3).
Det finns tvÄ olika anvÀndarprogram för innehÄll, som motsvarar de tvÄ kategorierna för interna spelartiklar och annat innehÄll som du kan köpa.
- Den första kategorin, som heter NÀtverksinnehÄll, kan endast anvÀndas av ett aktiverat PLAYSTATIONŸ3-system per dag och endast av det konto som NÀtverksinnehÄll köptes igenom. NÀtverksinnehÄll kan inte anvÀndas pÄ tvÄ olika PLAYSTATIONŸ3-system inom en tjugofyra (24)-timmarsperiod.
- Den andra kategorin kallas LokalinnehÄll. NÀr den vÀl Àr installerad pÄ ett PLAYSTATIONŸ3-system av det konto som köpte den kan den anvÀndas av andra konton pÄ samma PLAYSTATIONŸ3-system.
SCEE eller dess licensgivare har fullstÀndig ensamrÀtt att besluta om en specifik artikel eller innehÄll Àr NÀtverksinnehÄll eller LokalinnehÄll, och beslutet kan nÀr som helst Àndras.
HÀr ser man inte nÄgot direkt som bryter mot villkoren. Men tittar man i anvÀndarvillkoren för PSN-account sÄ ser man att detta direkt bryter mot villkoren och frÄgan Àr om denna trÄden Àr laglig och följer forum reglerna. Jag bryr mig inte, men jag har iallafall varnat er  You may not sell, buy, trade, or otherwise transfer your Online ID or any personal access to PSN through any means or method, including by use of web auction sites. You may not provide anyone with your name or any other personally identifying information other than your own Online ID, or the name, password or personally identifying information of any other person or business through any means, including messaging, chat or any other form of PSN communication.
Redigerat av e3henri, 23 December 2008 - 20:10.
Postad 26 December 2008 - 00:32
GurraBurra
-
GurraBurra
-
Wannabe
-
-
33 inlÀgg
Jag har nu:
burnout paradise , Pain , Wipeout HD , Velocity Bowling
vill ha: tekken 5 online!
Postad 31 December 2008 - 01:09
xdusty
-
xdusty
-
LĂ€rjunge
-
-
310 inlÀgg
Undrar över det hÀr med att byta.. Om man har en massa spel som man köpt och vill byta ett utav dom till den andre... DÄ Àr det ju bara för den andra och plocka hem allt man har laddat hem eller kan man begrÀnsa till just det spelet man vill byta?
Postad 31 December 2008 - 02:44
nimda80
-
nimda80
-
Amatör
-
-
76 inlÀgg
Undrar över det hÀr med att byta.. Om man har en massa spel som man köpt och vill byta ett utav dom till den andre... DÄ Àr det ju bara för den andra och plocka hem allt man har laddat hem eller kan man begrÀnsa till just det spelet man vill byta?
Ja, sÄ lÀnge du har hans anvÀndaruppgifter eller du ger bort din egna sÄ kommer du/den andre kunna ladda hem allt man har köpt och laddat tidigare. Kanske gÄr och begrÀnsa om man skapar ett konto för varje sak man köper, om det ens Àr möjligt... men vem orkar hÄlla pÄ liksom? Detta funkar bland vÀnner man litar pÄ o ska hÄllas dÀr enligt min mening.
Postad 31 December 2008 - 03:14
glericus
-
glericus
-
Amatör
-
-
90 inlÀgg
TÀnkte bara klargöra med att sÀga att ett konto kan man ha pÄ 5st PS3or. SÄ tÀnk pÄ de innan ni byter 1 eller 2 spel frÄn ditt konto.
Man kan avaktivera ett konto genom att gÄ in pÄ account management, men dÄ kan inte den personen spela spelen som man ladda ner pÄ de kontot.
SÄ jag rekommendera att göra som jag gjorde, att vara 5st pÄ ett konto som lÀgger in 10$ i stöten och du fÄr spel vÀrt 50$.
Postad 31 December 2008 - 10:02
GurraBurra
-
GurraBurra
-
Wannabe
-
-
33 inlÀgg
TÀnkte bara klargöra med att sÀga att ett konto kan man ha pÄ 5st PS3or. SÄ tÀnk pÄ de innan ni byter 1 eller 2 spel frÄn ditt konto. Man kan avaktivera ett konto genom att gÄ in pÄ account management, men dÄ kan inte den personen spela spelen som man ladda ner pÄ de kontot.
SÄ jag rekommendera att göra som jag gjorde, att vara 5st pÄ ett konto som lÀgger in 10$ i stöten och du fÄr spel vÀrt 50$.
Ja precis. det Àr alltsÄ inte 5 shares per spel utan per konto, man kan alltsÄ dela med 4 andra. det Àr ingen mening med att bara byta ett spel utan man kan lika gÀrna ladda allt som man vill ha frÄn den andres konto!
Postad 01 January 2009 - 13:38
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlÀgg
TÀnkte bara klargöra med att sÀga att ett konto kan man ha pÄ 5st PS3or. SÄ tÀnk pÄ de innan ni byter 1 eller 2 spel frÄn ditt konto. Man kan avaktivera ett konto genom att gÄ in pÄ account management, men dÄ kan inte den personen spela spelen som man ladda ner pÄ de kontot.
Min frÄga Àr dÄ. Om man Àr 5 maskiner som delar pÄ 1 konto. Kan man dÄ i t ex Crash Commando lira online samtidigt pÄ alla 5?
Postad 01 January 2009 - 14:16
GurraBurra
-
GurraBurra
-
Wannabe
-
-
33 inlÀgg
Min frÄga Àr dÄ. Om man Àr 5 maskiner som delar pÄ 1 konto. Kan man dÄ i t ex Crash Commando lira online samtidigt pÄ alla 5?
Ja det kan man!
Postad 01 January 2009 - 18:43
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlÀgg
Ja det kan man!
Fan va guld. Tack för det grabbar.
Postad 02 January 2009 - 12:09
haxxel
-
haxxel
-
Amatör
-
-
70 inlÀgg
Har: Crash Commando
Vill ha: Alla möjliga! Kom med förslag via PM!
Postad 02 January 2009 - 14:22
FireTraXX
-
FireTraXX
-
LĂ€rjunge
-
-
374 inlÀgg
Men nÀr man delar sitt konto med nÄgon annan (Vilket om jag förstÄtt det rÀtt Àr nÄgot man mÄste göra för att kunna byta PSN-spel), finns inte kort-nr och sÄnt kvar dÄ?
För jag har ett Amex utan kreditgrÀns och jag Àr för lat för att Àndra, hade ju sugit att fÄ en rÀkning pÄ en handvÀska för 2 000 000 shoppad i New York.
Postad 02 January 2009 - 14:41
svartpippi
-
svartpippi
-
LĂ€rjunge
-
-
471 inlÀgg
AngÄende kortnummer sÄ Àr det bara de 4 första och sista i kortnumret som syns resten Àr ersatta med * (i alla fall med mastercard som har 12 siffror) upptÀckte det i veckan dÄ mitt kort hade ny giltighetstid.
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Svara pÄ citerade inlÀgg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
XBox Halo Edition
lod
2026-07-29 08:14:23
-
VM på nya AppleTV
Tobbeswim
2026-07-05 23:35:21
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas hÀr?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna sjĂ€lva tagit. För att bilder ska listas krĂ€vs att albumet Ă€r synligt samt att det inte Ă€r av typen "Historik", "Ănskelista", "Ăvriga byggbilder" eller "Ăvrigt".
|