Kommentarer till Min stereo i min lgh i Halmstad av Jarnbjer
Startad av
Jarnbjer
, Dec 16 2008 16:49
2 svar till detta ämne
Postad 16 December 2008 - 16:49
Tack! De var förvånansvärt lätta att bygga (för kan nog sägas vara allt annat än händig egentligen, hehe).
Jag förstår vad du menar med snedtaket ... men du har i alla fall en särskild plats att ha grejjerna på. Det är jag lite avis på. Dali och Nad borde ge dig ett ganska juste ljud?!
Jag förstår vad du menar med snedtaket ... men du har i alla fall en särskild plats att ha grejjerna på. Det är jag lite avis på. Dali och Nad borde ge dig ett ganska juste ljud?!
Postad 10 January 2009 - 15:59
Tack! De var förvånansvärt lätta att bygga (för kan nog sägas vara allt annat än händig egentligen, hehe).
Ja det är rätt bra med det "oanvändbara hålet" man får av snedtaket, har ju subbe, tvn, stärkaren o det där, blir mer plats på andra ställen. Och ljudet är jag jättenöjd med, ska bara få tummen ur r*ven o ställa in subben ordentligt, tkr det är lite svårt när man har olika sug för olika låtar, vissa ska dunka som in i bomben, andra vill man bara njuta av. och det är jobbigt o springa o ställa upp och ner den hela tiden.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?