Postad 18 December 2008 - 09:48
Redigerat av Melmac, 18 December 2008 - 09:48.
Postad 18 December 2008 - 10:33
Postad 18 December 2008 - 17:07
På Plus 08-12-04 visade de att skillnaderna var stora mellan en 50" plasma i stand-by och en vanlig tjock-TV i stand-by. Plasman drog i stort sett ingenting, medans Tjock-TV'n låg på drygt 2,5W. Så min plasma lär få stå i stand-by.
Några veckor tidigare stod Sverker och hetsade upp sig när han visade hur många lampor som motsvarade de 400+ Watt som den plasman drog.
Nää, är man orolig för hur mycket ström en Tv förbrukar, så skall man nog behålla sin tjockTv.
Postad 18 December 2008 - 18:13
Några veckor tidigare stod Sverker och hetsade upp sig när han visade hur många lampor som motsvarade de 400+ Watt som den plasman drog.
Nää, är man orolig för hur mycket ström en Tv förbrukar, så skall man nog behålla sin tjockTv.
Är man orolig över det ska man nog inte ha någon tv alls och titta på en glödlampa och se hur roligt det är
Postad 18 December 2008 - 20:19
Är man orolig över det ska man nog inte ha någon tv alls och titta på en glödlampa och se hur roligt det är
Glödlampan är som bekant på gång att förbjudas av EU, men man kan ha mycket roligt i mörker...
Energy star har ingen vidare klang i mina öron. Vad jag kan minnas från början på deras bana, var allt som behövdes för att få märka med Energy star loggan, var att man var betalande medlem i deras förening...
Postad 24 December 2008 - 12:31
Postad 31 December 2008 - 15:28
Att en Tv automatiskt stängs riktigt av efter 10min på standby kanske är ett alternativ? Eller att förbjuda standby rakt av är ett annat.
Men i slutändan måste man göra en jämförelse till sport eller annan hobby. Vad kostar totalsumman för en hobby jämfört med en annan hobby/intresse.
Men det vore olycksamt om folk åker till en butik och köper en tv efter hur mycket ström den drar, och sen klagar på att bilden är värdelös.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
171 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?