Litet axplock av tekniken man har hemma

Redigerat av Darkie, 03 januari 2009 - 16:27.
25 relaterade trådar
Postad 03 januari 2009 - 16:23 Litet axplock av tekniken man har hemma ![]() Redigerat av Darkie, 03 januari 2009 - 16:27. Postad 03 januari 2009 - 20:03 Såg att din gästbok länkades från 796:an som jag är intresserad av. Sen hade du BD-35 som jag också tittar på ![]() Måste då självklart passa på att fråga om du är nöjd med dessa produkter. Speciellt TV´n som är det svåraste valet för mig i jakt på ett litet trevligt hemmabio-paket. Några problem med tex något missljud från fläkt eller liknande ? Vad tycker du om betraktningsvinkeln på tv´n som det pratas dåligt om i en del omdömen ? Något annat problem ? Berätta gärna också lite allmäna omdömmen om din setup, skulle uppskattas mycket ! Även bilder förstås ![]() Mvh Postad 12 januari 2009 - 17:18 Har också läst det där om betrakningsvinkeln, jag är väl inte den bästa på att avgöra om den är bra eller dåligt då jag bytte från en gammal crt till denna, men jag upplever den som helt ok. Panasonicen är jag mycket nöjd med, startar hyffsat snabbt och ger underbar bild på 796an, har inte hittat ett ljudsystem som jag gillar än så just nu kör jag på en yamaha ysp 800 vilket inte är väldens bästa om man vill få ut max av ljudet. Planen är att få tv:n professionellt kalibrerad när jag väl bestämt hur jag ska möblera och var på väggen tv:n ska monteras. Köpte den på hbb i göteborg som även gör kalibreringar. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |