Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hjälp med inköp av högtalare - Snell E2

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Snell Acoustics eII (Golvhögtalare) 0 8.333332 (2) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 04 January 2009 - 19:00

fetegrete
  • fetegrete
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Hej
Jag äger två snell e2 högtalare som jag idag använder som fronthögtalare, till det har jag en harman kardon avr 4000.
Nu skulle jag vilja utöka med några fler högtalare så man får surroundljud. Är det fler på forumet som använder snell högtalare och isåfall vilka högtalare har ni köpt till? Kom gärna med tips vilka högtalare man ska skaffa.

Postad 02 June 2009 - 20:59

Unregisteredb62bf717
  • Unregisteredb62bf717
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Jag har faktiskt ett par exakt samma högtalare också.
Men jag har funderat om det är så bra att just komplettera och använda dem som surround, spec i syftet att ha dem till hemmabio.
De är i sin prisklass mer el mindre oslagbara när det kommer till musik och HiFi.
Men i hemmabiomiljö... njä... jag undrar alltså... tycker att de är något för ljusa i karaktären.
Då ska man nog ett par snäpp upp, en C-typ t ex för att det ska bli värt besväret.
Men i den prisklassen finns då även annat att välja på.
Så... lite tveksamt om man ska satsa på det, men jag menar det beror på vilka resurser man har och vilka ändamål man hade tänkt använda sina högtalare till och i vilken omfattning.
Idag finns ju t o m Snell-centerhögtalare att köpa till om man vill ;)

Postad 03 November 2009 - 13:07

Joanm
  • Joanm
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
hej,
jag är ny på forum och vet ej hur det går till här, men jag har en fråga angående högtalare Snell C IV, finns det någon som har något hum om vad de kan vara värda ?
hälsningar joanm

Postad 01 November 2011 - 08:56

Chelsea12
  • Chelsea12
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Mina är värda massor men det för att jag älskar dem.. Har också fundering på att bygga ut till bio med bara snell. ska bli oerhört kul. Jag betalade 3500:- för mina oerhört lågt pris tycker jag..

Postad bild

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.