Kommentarer till Theater of dreams av Hörnbjörn
Startad av
Hörnbjörn
, Jan 10 2009 22:53
14 svar till detta ämne
Postad 15 January 2009 - 11:30
Ska bli riktigt kul att följa ut med många bilder o mycket text det är intressant. Håller på att bygga ett biorum själv just nu kika gärna in kanske kan vi byta ideer:)
Postad 15 January 2009 - 21:24
Jag skrev en fråga om det här på forumet, men fick inget svar. Visst så kanske jag borde ha sökt upp ett svar innan jag började, men det är inte så toksvårt att åtgärda. lite extra arbete på 1 timme bara. " gör om, gör rätt, gör det"
Postad 03 March 2009 - 20:05
Det ser härligt ut, jag vet att det är mycket jobb men det är bara att kämpa på så blir det många härliga stunder.
Postad 19 March 2009 - 15:25
Hej!
Vill bara önska lycka till med bygget och hoppas att det går bra. kommer följa det noga för framtida referenser till eget bygge... precis som du skriver så är det nog mycket barna och frugan som kommer sitta där å titta. brukar bli så tyvärr när man e man
/MS
Vill bara önska lycka till med bygget och hoppas att det går bra. kommer följa det noga för framtida referenser till eget bygge... precis som du skriver så är det nog mycket barna och frugan som kommer sitta där å titta. brukar bli så tyvärr när man e man
/MS
Postad 28 March 2009 - 22:21
Du skall vara glad över att du har ett rum att kunna skapa en salong i.. Själv bor man i en studentlägenhet... inte bra för fem öre! Ser ut att bli väldigt trevligt!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
30 bilder
42 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?