Vet att det finns x antal trådar i ämnet men jag vill ha en egen!
Jag har nästan alltid haft hemmabio, men i klassen 2000kr för ett komplett med dvd och ingen separat förstärkare.
Jag var hos en kompis som köpt sig en Marantz SR-5003 och Canton Movie 120 MX . Blev såld.
Därför ska jag nu investera i lite shit. Jag flyttar till en större lgh snart.
Då jag inte kan så mycket om detta har jag läst på och kommit fram till att det står mellan dessa 2.
Högtalarna som ska drivas är antingen Canton Movie 120 MX eller Harman Kardon HKTS11 (ska skapa likadan tråd i högtalarforumet).
Försteg eller vad det heter är inget jag planerar att införskaffa så släpp det argumentet med pre-out.
Det som skall kopplas in är Popcorn hour A-100, xbox360 antagligen en PS3 annars Blurayspelare. TV är en PanaPX70. HD-projektor skall införskaffas men det blir nog till hösten då jag inte kollar mycket film på sommaren.
Skall självklart åka och lyssna men de ställen jag hittat har ju så värdelösa öppettider
Ska inte bli långrandig men budget är satt till runt 30.000 varav hälften ca kommer gå till en OK projektor med duk.
Så gott folk.... övertyga mig... spendera mina pengar. Onkyon är inte ful enligt mig så där sprack det argumentet.... Har ni synpunkter på högtalarna så tveka inte.
Oj, nu blev jag långrandig
EDIT: PS. Kommer inte spela vrålhögt då jag kommer bo i lgh. Mest film men även musik på "lagom" volym. Sedan xbox360 med lite nhl givetvis.DS
Redigerat av mafghan, 27 January 2009 - 13:37.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Marantz-klubben! för oss med känsla för kvalité
33 bilder
547 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?