Kommentarer till Michell Gyro Se Vinylspelaren av Kronkan
Startad av
Kronkan
, Mar 22 2009 05:38
13 svar till detta ämne
Postad 22 March 2009 - 05:38
Underbart att du lägger upp dessa bilder! Jag har skickat mail till dig med lite info om hur du kan nå mig. Elller kan vi sköta kontakten via detta forum. Jag har varit på jakt efter någon som kan berätta huruvida det krävs ett geni för att montera spelaren själv, eller om det är enkelt. Kolla dina PM och hör av dig om du kan.
Postad 22 March 2009 - 10:07
Kan du inte spela in en filmsnutt så vi får se hur vacker den är när den spelar också! Den har ju som sagt var, en lite annorlunda design! Läckert!
Postad 22 March 2009 - 10:55
Ögongodis, den är så vacker. Men angående din skivklämma så funkar den utmärkt till många andra lp-spelare oxå, Tycker att den är en bra lösning. Men som sagt grattis till ett fint val av spelare.
Postad 22 March 2009 - 11:59
Tack för kommentarerna. Hinner inte riktigtmed.Behärskar inte tekniken. Men föröker lyssna på synpunkter som kommer. Vill ju att besökaren trivs hemma hos mig även i den virituella världenatt det blir ett intressant besök
Tack för alla kommentarer. Försöker lyssna och ta till migpå kommentarerna så att mitt galleri blir en intressant plats att besöka. Men har svårt med tekniken som är obekant för mig. Har ännu inte lyckats få inen film i galleriet trots stora försök. Har hittat enhelt underbar film när någon i ren glädje spelar Madonnapå en Gyro Se. En ren upplevelse. Men jag får det inte att fungera.
Tack för alla kommentarer. Försöker lyssna och ta till migpå kommentarerna så att mitt galleri blir en intressant plats att besöka. Men har svårt med tekniken som är obekant för mig. Har ännu inte lyckats få inen film i galleriet trots stora försök. Har hittat enhelt underbar film när någon i ren glädje spelar Madonnapå en Gyro Se. En ren upplevelse. Men jag får det inte att fungera.
Postad 26 March 2009 - 18:37
Kul att du fick upp en film till sist. Den ser ju riktigt grym ut in action.
Postad 29 March 2009 - 06:37
Med din fina vinylspelare och försteg borde du nästan konvertera till ren tvåkanal ha, ha. Jag prövade hembio ett tag för några år sedan, men det gick inte - speciellt när man hört skillnaden mellan en bättre integrerad förstärkare och en hemiboreceiver.
Postad 29 March 2009 - 21:54
Hej Glidtassen!! Jag tycker själv också bättre om tvåkanal inte enbart för ljudets skull. Det finns roligare, snyggare och intressantare grejer. Åssåför man väl mer för pengen. Men femkanalaren är bra på film.
Postad 04 August 2010 - 07:17
Otroligt vackert och inspirerande. Technoarmen är intressant eftersom den baseras på den relativt billiga RB250'n som jag själv har på min Rega Planar 2. Har planerat att blästra och borra den själv men är inte riktigt säker på om det är något man kan plocka isär och ihop på egen hand.
Postad 27 April 2012 - 12:43
Har det blivit någon Michell HR PSU än eller står den fortfarande på önskelistan?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
82 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?