Kommentarer till Bio / Tv rum under uppbyggnad - Fd Balkong av paermedae
Startad av
paermedae
, Mar 30 2009 10:10
10 svar till detta ämne
Postad 30 March 2009 - 13:50
japp gardiner och mörkläggningsgardiner samt lister och målning av lister etc är kvar.... men de blir snart :-)
Postad 13 June 2009 - 18:21
Gott jobb. Gillar verkligen människor som avsätter ett helt rum för sin hobby..inga mellanting utan går hela vägen. Kanon!
Postad 13 June 2009 - 20:20
Nja tyvärr är den snyggare än vad den låter bra, ganska svårplacerad av någon anledning. Däremot har jag en bekant som har en likadan med en Cerwin Vega 12" till sina hemmabygda elektrostat högtalare och den spelar rikigt bra..
Troligen har jag för dålig förstärkare då jag för tillfället kör med en Denon Reciever
Troligen har jag för dålig förstärkare då jag för tillfället kör med en Denon Reciever
Postad 16 June 2009 - 14:58
Fast nu spelar de riktigt bra faktiskt, iallfall till film, vad gäller musik så tar de ut varandra på något sätt, troligen blir de konstiga ljudvågor i rummet kanske, kanska ska fasvända?
Postad 03 August 2009 - 14:30
JApp jag är rikigt nöjd om man tänker på priset, har ej haft så renspelande och klar spelande med tung bas på samma gång för det lilla priset de kostar...
Viosst jämför jag med kollegans Von Schweikert eller hur de stavas så är de ju en grym skillnad, men den anälggning kostar ju 100 000:- oxå :-)
Viosst jämför jag med kollegans Von Schweikert eller hur de stavas så är de ju en grym skillnad, men den anälggning kostar ju 100 000:- oxå :-)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
21 bilder
240 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?