Kommentarer till 2 kanals hifi............. av Jake the snake 2
Startad av
Jake the snake 2
, May 23 2009 16:48
23 svar till detta ämne
Postad 23 May 2009 - 17:17
Det här blev ju riktigt fint. Bra jobbat.... Snyggt som atatn har det blivit i nya lyan.
Postad 23 May 2009 - 17:18
Mycket snyggt. Möjligtvis att jag skulle slakta kossan så att säga. Har du införskaffat tv-bänken någonstans? Pris? Bredd/Höjd/Djup?
Postad 23 May 2009 - 17:47
Riktigt snyggt! komponenterna gör ju inte saken värre. kan tänka mig att det låter fint!
sol klar 10a
sol klar 10a
Postad 24 May 2009 - 00:10
gillar verkligen din setup o lya...
men din lilla goding till orm e juh bara för fin...
vad ska du ha för terrarie till den..?? *nyfiken*
hoppas det kommer ngn bild på det oxå..
men din lilla goding till orm e juh bara för fin...
vad ska du ha för terrarie till den..?? *nyfiken*
hoppas det kommer ngn bild på det oxå..
Postad 25 May 2009 - 19:31
Du har inte så dåliga grejer själv! cd'n är ju bara för läcker.. Du har lite att göra när du ska fylla 145 kvadrat med div atteraljer, men det blir nog inga problem antar jag
Postad 25 May 2009 - 19:37
Grymt lyckad blandning av teknik och stil!
Fåtöljerna är verkligen grymma. -Var har du köpt dom?
Fåtöljerna är verkligen grymma. -Var har du köpt dom?
Postad 27 May 2009 - 21:49
Riktigt fin elektronik! Känner ju igen frontarna=) Gillar kossan oxå vill minnas att jag var med när du fick den! Tycker däremot att du skall skrota retrofåtöljerna, ser ju inte klokt ut he he
Postad 05 June 2009 - 19:23
Tjena kungen här riktigt najs stil på rummet din yuppi snygg kossa liggande på golvet men ett extra plus till din cd spelare får väl bli bjuden till ett litet provsmak av din ljudanläggning 10p från mig.....
Postad 21 June 2009 - 22:07
Snygga golvare ett tips kanske vore lite regnskog från Bengalis djungler till din kompis Sir Väs ormen 
Har också husdjur fast en hemmabiovovve istället;)
MVH:Per
Har också husdjur fast en hemmabiovovve istället;)
MVH:Per
Postad 02 February 2010 - 09:14
Hej.
Mycket tilltalande album med skön elektronik och fint möblerat rum. Droppen är bra maskin som ser exlusiv ut och vienna är alltid lika bra. Inga problem för mig att ge dig en guldkantad tia för detta var grymt välkomponerat.
mvh Jas
Mycket tilltalande album med skön elektronik och fint möblerat rum. Droppen är bra maskin som ser exlusiv ut och vienna är alltid lika bra. Inga problem för mig att ge dig en guldkantad tia för detta var grymt välkomponerat.
mvh Jas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
21 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?