Kommentarer till Min Hemmabio :) av prooosit
Startad av
prooosit
, Jul 03 2009 09:05
6 svar till detta ämne
Postad 03 July 2009 - 09:05
Kul anläggning, liknar min gamla, hade också ett par Proson köpta på fyndbörsen, skakar om bra i hemmabion!
Postad 03 July 2009 - 13:17
du borde satsa på att försöka dölja alla kablarna från tv / högtalare. ser inte så snyggt ut.
Postad 04 July 2009 - 14:58
Dölj kablarna... det ser ju inte alls kul ut när dom bara hänger sådär
!
!
Postad 11 March 2011 - 16:49
tv´n såld nu så dom kablarna är borta, sen har jag väl inte haft så mycket tid/ork/lust att lägga ner på att det ska se bra ut mest nöjd att det låter bra men när jag får mer tid/ork/lust så kanske jag köper lite kabelkanaler samt även mer seriösa kablar funderat på prosons högtalarkablar b.l.a så nu vet ni att jag har aldeles för mycket att göra på för aldeles för kort tid man lär ju hinna se nån film då & då också
Postad 08 February 2012 - 03:50
Hej! Ni som tyckte jag skulle dölja kablarna kan jag tala om för att jag nu flyttat till hus så nu kommer jag snart att lägga upp nya bilder med lösa kablar huller om buller
MEN dom ska döljas så småning om när rummet blir renoverat kommer jag att byta taklister & golvlister samt golv så det ska inte vara någon match att dölja det men när jag bodde i lägenheten så ville jag bara det skulle fungera brydde mej inte ett dugg då ville ej kosta på massa kabellister som jag ändå framöver hade varit tvungen att slita ner, känndes onödigt
nu fick ni reda på varför det såg ut som det gjorde också
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
21 bilder
987 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?