Kommentarer till HTPC bitperfect av Bogge
Startad av
Bogge
, Aug 16 2009 09:57
4 svar till detta ämne
Postad 16 August 2009 - 09:57
Då lär du nog få vänta...Itunes lär ju inte få WASAPI stöd i första taget. Tyvärr:( Annars hur tycker du det funkar ? Har aldrig kört vista själv. Men i winXP körde man ju ASIO.
Postad 16 August 2009 - 10:37
Gubbas83 >> Mm rädd för det, Apple vill förmodligen sälja Mac/MacOS som musikdatorn nr 1. Därav ingen ASIO/WASAPI i Itunes för PC.
Kört J River under både XP/ASIO och Vista/WASAPI. Skönt med en spelare med dom funktionerna inbyggda från början istället för som plugins. Funkar klockrent och buggfritt för mig. Väldigt lik Itunes men med fler funktioner och bättre ljudkvalitet.
Kört J River under både XP/ASIO och Vista/WASAPI. Skönt med en spelare med dom funktionerna inbyggda från början istället för som plugins. Funkar klockrent och buggfritt för mig. Väldigt lik Itunes men med fler funktioner och bättre ljudkvalitet.
Postad 16 August 2009 - 14:45
sugen på en gyromus till min htpc. Men det e rätt många som har dissat denna.. vad tycker du själv om den?
Postad 16 August 2009 - 15:10
Jarbo >> Touchscrollen är sådär men funkar när man ställt in hastigheten. Knapparna under scrollen är små och det är lätt att trycka fel. En tumknapp hade varit fint. Men samtidigt funkar gyrot utmärkt. För mig är det numera en måsteprodukt när jag ligger i soffan o degar. Den är inte värd över 1000 kr men kanske 679:- som Webhallen tar nu.
Redigerat av Bogge, 16 August 2009 - 16:39.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
221 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?