Måste jag stå i en viss meny eller nåt annat trick för att det skall funka?
Hotellmeny på TX-P46G10E, får inte fram den...
Startad av
tomano58
, Aug 21 2009 14:25
6 svar till detta ämne
Postad 21 August 2009 - 14:25
Lyckas inte få fram hotellmenyn på min p46g10e (skall gå enligt Panna-supporten) Slår på apparaten håller in "-/V" och klickar snabbt några gånger på "AV" men allt som händer är att insignalväljaren kommer upp dock saknas grafiken nedtill.
Postad 08 January 2010 - 03:40
Vet inte om du redan har fått svar!?
Men du ska hålla in knappen -V (på tv´n inte fjärrkontrollen) sen trycker du på TV/AV (på fjärrkontrollen 3 ggr)
Men du ska hålla in knappen -V (på tv´n inte fjärrkontrollen) sen trycker du på TV/AV (på fjärrkontrollen 3 ggr)
Postad 08 January 2010 - 08:06
Jodå, det är ordnat sedan länge. Men tack ändå.Vet inte om du redan har fått svar!?
Postad 08 August 2010 - 15:52
Jag har aktiverat Hotellmenyn på min TX-P50V20E men den startar fortarande i "DVB-T" läget. Är det något jag missat?
Edit: Sådär, nu var det fixat
Redigerat av darth väder, 08 August 2010 - 17:05.
Postad 08 August 2010 - 17:41
tryckte du på tv eller avknappen efter du fick fram hotellmenyn. jag har en annan modell av pannan men det ska väl vara likadant.Jag har aktiverat Hotellmenyn på min TX-P50V20E men den startar fortarande i "DVB-T" läget. Är det något jag missat?
Postad 08 August 2010 - 19:00
För att välja en annan ingång som tvn startar på t.ex. Men det gäller ju inte alla modeller. Panasonic startar alltid på samma medans andra märken kan starta på ingången man använde sist
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
34 bilder
61 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?