Kommentarer till Rotel & Dynaudio av reverb_se
Startad av
reverb_se
, Aug 24 2009 17:26
19 svar till detta ämne
Postad 24 August 2009 - 18:29
Riktigt fin anläggning. Ska nog själv köpa ett par X12 vad det lider. Hur tycker du de funkar med din Rotel?
Postad 24 August 2009 - 20:30
Snygga stativare, skulle också vilja ha ett par ur Excite serien
till min ena anläggning:) Betyget blir en tia!
MVH:Perra
till min ena anläggning:) Betyget blir en tia!
MVH:Perra
Postad 26 August 2009 - 15:25
Kul lösning med tyghyllan till projjen, märker du ngn ljudskillnad?, inte för att den väsnas direkt men...bra val av grejor också!
Postad 26 August 2009 - 16:08
Stereobänken var ju läcker! Och att den även har plats för vinylskivorna är ju en bonus. Fast vill du ha fler eller tyngre grejor så räcker den kanske inte
Postad 24 September 2009 - 10:17
Trevlig stereo, har lyssnat på rotel ra-06 till mina dynaudio också och tyckte det var en grymt trevlig förstärkare! skulle nog köpt en om det inte vart naim.
Postad 24 September 2009 - 10:49
Trevlig stereo, har lyssnat på rotel ra-06 till mina dynaudio också och tyckte det var en grymt trevlig förstärkare! skulle nog köpt en om det inte vart naim.
Kul..
Jag kan bara hålla med.. Rotel RA-06 var mitt sikte till just X12... Blev Naim och X16 för min del dock..
Postad 20 November 2009 - 11:30
Fin uppsättning!
skulle vilja ha en skivspelare jag också, som du skrev vinyl ett kul format!
skulle vilja ha en skivspelare jag också, som du skrev vinyl ett kul format!
Postad 08 February 2010 - 08:49
Välkommen till Dynaudio-Klubben och trevligt att du valt en ordentlig förstärkare för att driva dem också. Mycket fin elektronik och roligt med vinyl. Ta en titt förbi tråden "Vinyltillbehör" så kan du få lite hjälp av folk med ny pick-up.
Postad 06 June 2012 - 19:02
hemtrevligt och fint. mycket trevliga prylar med. jag är själv väldigt sugen på ett par excite x12.
Postad 06 June 2012 - 19:28
Mycket trevlig rigg! Så jäkla roligt att se att vinyl verkar "vara på tapeten".
Tack för titten!
Tack för titten!
Postad 20 December 2012 - 19:51
Super fint.
Vad tycker du om duken?
Har själv en ljusstark projektor och en vit duk nu, men funderar på ett köp av lika duk som du har.
Vad tycker du om duken?
Har själv en ljusstark projektor och en vit duk nu, men funderar på ett köp av lika duk som du har.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
13 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?