Gick bara in av en ren slump, svarade på lite pissenkla frågor och bidrog med en bra slogan, tydligen. Idag fick man telefonsamtalet att dom faktiskt skickar luren till mig, och jag blev en av vinnarna. Då kommer frågan, vad har ni vunnit i era dagar? Resor, telefoner?
Då var man vinnare! Har ni vunnit något?
Postad 15 September 2009 - 09:45
Gick bara in av en ren slump, svarade på lite pissenkla frågor och bidrog med en bra slogan, tydligen. Idag fick man telefonsamtalet att dom faktiskt skickar luren till mig, och jag blev en av vinnarna. Då kommer frågan, vad har ni vunnit i era dagar? Resor, telefoner?
Postad 15 September 2009 - 10:21
Tydligen händer det ganska ofta att folk vinner, iom att deltagandet oftast är väldigt lågt i dessa tävlingar.Gick bara in av en ren slump, svarade på lite pissenkla frågor och bidrog med en bra slogan, tydligen. Idag fick man telefonsamtalet att dom faktiskt skickar luren till mig, och jag blev en av vinnarna. Då kommer frågan, vad har ni vunnit i era dagar? Resor, telefoner?
Postad 15 September 2009 - 10:28
för nåt år sen vann jag ratatouille på disneychannel. höhö.
tidigare i år vann jag dvdn och boken damernas detektivbyrå.
och just fan, jag vann en uppblåsbar ahlgrens bil på ett ica eller konsum i arvika för typ 6 år sen. det var najs! \o/
Postad 15 September 2009 - 10:49
Första gången jag vinner något i en tävling ! Brukar vara med i rätt många
Axel_dvd.jpg 36.13K
1 Antal nerladdningar
Postad 15 September 2009 - 10:55
(Dock gillade en kompis den mer än jag, så jag sålde den nästan direkt.)
Postad 15 September 2009 - 11:02
Postad 15 September 2009 - 11:15
Vann denna förra veckan på Axelmusics FB sida Väntar på att den skall komma hem =)
Första gången jag vinner något i en tävling ! Brukar vara med i rätt många
Såg att det var någon från sverige som vann den, kul att det va någon härifrån
Postad 15 September 2009 - 11:21
Jag vet hur man förlorar.
Jag vinner aldrig....
Know the feeling, samma här
Postad 15 September 2009 - 12:00
Postad 15 September 2009 - 12:02
Och sen, efter att jag köpt biljett till mig och min sambo, så vann jag två biljetter till Sonisphere Hultsfred i somras
Postad 15 September 2009 - 12:09
Postad 15 September 2009 - 12:14
Postad 15 September 2009 - 12:21
PSP
15-tal filmer från discshop
bio biljetter till 4 olika förhandsvisningar
Biljetter till alla Sveriges VM matcher på China teatern
4 4-dagars biljetter till Sweden Rock + 4 tågbiljetter ner med rockklassiker tåget.
Halo 3
ca 5 skivor
ca 3 filmer
(allt från Rockklassiker)
Har en grej på posten som jag vann från Smarta saker (kommer ej ihåg vad det var, man fick välja på 3 olika saker)
2 biljetter till Iron maiden + middag för 2 på Hard Rock cafe (Bandit Rock)
Tenacius D tröja + biljett till förhandsvisning av filmen
Djungelnboken filmen + badhandduk
Det är det jag kommer på på rak arm, ska försöka böja den och se om jag kommer på nåt mer jag vann
Postad 15 September 2009 - 12:37
Postad 15 September 2009 - 12:39
Och sen, efter att jag köpt biljett till mig och min sambo, så vann jag två biljetter till Sonisphere Hultsfred i somras
Exakt samma sak hände mig, men fick sålt dom direkt, så det "blev priceless"
Postad 15 September 2009 - 12:40
Jag vet hur man förlorar.
Jag vinner aldrig....
Know the feeling, samma här
Då är vi 3...!!
Postad 15 September 2009 - 12:44
Tack var den vinsten, eller p.g.a. så är man numera prylnörd.. "tack" aftonbladet.
(Minns att vinstskatten dock sög hårt att betala, 6 papp i vinstskatt som 16åring var inte skoj.)
Postad 15 September 2009 - 15:41
(Minns att vinstskatten dock sög hårt att betala, 6 papp i vinstskatt som 16åring var inte skoj.)
Hoppas jag slipper vinstskatt, finns den kvar förresten?
Postad 15 September 2009 - 16:25
Vann en ryggsäck i lågstadiet också på nån sån springtävling. Springa kunde jag inte, men nummer 888 gav tydligen vinst :-).
Flickvännens moster vann tydligen en Saab på bingolotto på nittiotalet, närmare än så har jag inte kommit någon storvinst!
Postad 15 September 2009 - 17:33
Postad 15 September 2009 - 17:40
Postad 15 September 2009 - 17:47
Postad 15 September 2009 - 20:18
Så härligt att läsa, du måste ha varit populär i skolan efter din låååånga väntan på vinsten!Min mest minnesvärda vinst är mitt Nintendo 64 inkl. Mario 64 och en extra handkontroll. Jag gick i mellanstadiet när jag vann det, det var strax efter releasen. Självklart hade man inga pengar till att köpa någon sån dyr sak när man va i den åldern, så den vinsten var såklart väldigt uppskattad. Väntetiden från att jag fick veta att jag vunnit tills att jag fick hem spelkonsolen var sjukt jobbig.
Postad 16 September 2009 - 08:52
Postad 16 September 2009 - 09:43
Exakt samma sak hände mig, men fick sålt dom direkt, så det "blev priceless"
Samma här, gratisfestivaler is da shit
Postad 16 September 2009 - 09:54
Enda gången jag varit med i någon tävling på nätet för övrigt.
Postad 16 September 2009 - 10:34
Redigerat av altair4, 16 September 2009 - 10:34.
Postad 16 September 2009 - 11:11
Jag hör till en av dom som drabbats av nån sorts förbannelse som gör det omöjligt för mig att vinna eller överhuvudtaget lyckas med något.
I min klass på högstadiet hade vi en snubbe som alltid tog hem alla lotterier och dylikt, det va helt galet. Men han hade turen i sig.
En tusenlapp på en tialott en gång faktiskt, det är enda vinsten som är hyfsad.
Postad 16 September 2009 - 12:09
Postad 16 September 2009 - 12:17
Vann en GPS värde 2000 för nån vecka sen oxå från en macdonalds tävling på nätet
Vunnit ganska mkt då o då men the secret is: var med på MASSOR av tävlingar så slipper man korsa tummarna o oddsen 1000000 vs 1 o hoppas man vinner en tävling
Postad 16 September 2009 - 13:48
jag hitade en skrapad lott en gång med 500kr på, men det va ju inte så att jag "van" direkt..
Jag tror inte på denna slump och vägrar att spela på denan typen av saker alls !
Om det inte är helt 100% gratis och man gör det "bara för att" då är det en annan sak, men typ bingolotto elelr liknande där man betalar för att delta, det e ju bara löjligt...
Triss är också löjligt, det va just en sådan jag hittade som redan vaskrapad 500kr på (har för mig det va triss..
Farsan hade en period ´då han köpte en jäkla massa triss, men han förlorade bara 25kr på det...
Han köpte 1st triss och vann 50kr, då köpte han 2st och vann 50kr på ena, och sedan så köpte han 2st nya igen och vann 100kr på ena, kan köpte då 4st för att förlora på all för utom en som han vann 50kr på osv osv... i typ en vecka och till slut så förlorade han 25kr, men då hade han köpt typ 15-20st triss...
Det va lite kul faktiskt, jag menar, hur stor är "risken" för att det ska hända...
Redigerat av DVD-ai, 16 September 2009 - 13:49.
Postad 16 September 2009 - 14:38
Förra året vann jag en bärbar dator (används i skrivande stund) på en kundträff hos Koneo.
Sedan har jag en tendens att vinna veckans utlottning på BNI (ett affärnätsverk jag är med i). Inga stora saker, men kan vara en flaska vin, nån film eller liknande. Alltid lika kul.
--A
Postad 16 September 2009 - 18:53
Vissa föds med tur och andra inte det är bara så det är.
Jag hör till en av dom som drabbats av nån sorts förbannelse som gör det omöjligt för mig att vinna eller överhuvudtaget lyckas med något.
I min klass på högstadiet hade vi en snubbe som alltid tog hem alla lotterier och dylikt, det va helt galet. Men han hade turen i sig.
Haha, så hade jag det på gymnasiet. Vann biobiljetter och datorspel varje gång det var någon tävling på skolan
Postad 16 September 2009 - 19:31
Senast och det mest överraskande jag vunnit var när Hifiklubben lottade ut en
bland de som uppdaterade sin profil. Ruskigt överraskad blev jag, sedan av bara farten vann jag igen en vecka senare, den här gången en kryddförvaring från Smarthem. i den sistnämnda var det även en motivering involverad, så det var väl egentligen en större bedrift än internetradion. Förutom dessa två har jag aldrig vunnit något på nätet, eller jo förresten, 2 biobiljetter i somras. Hehe, innebär ju att jag inte vinner något på 33 år, sedan 3 gånger på 1 år.
Postad 16 September 2009 - 22:15
köpte fyra trisslotter på skoj för att det är ju vinst på var fjärde i snitt. Sen köpte jag en om dagen i två arbetsveckor när jag lunchade på jobbet. Fjortonde lotten gav vinst. Detta var ett tag sen, och jag har vunnit lite mer på tia-lotter osv sedan dess, men köper inga lotter egentligen. Var med i en tipsklubb på jobbet, och vi prickade in ett 260-raders (typ) system som gav 13 rätt. Tyvärr var utdelningen nåntans kring 1400 kronor, så på elva personer var det inte så mycket. Dessutom var man tvungen att betala för tretton-rätt-tröjan.
Efter det där med trisslotterna har jag för mig att de införde att man skulle få en ny lott om man inte vunnit på tolv lotter, eller nåt sånt. Hur nu det skulle kontrolleras.
Postad 23 September 2009 - 18:14
I så fall har jag vunnit 2kg Plopp, 2kg Kexchoklad och 2kg mjölkchoklad. Dessutom så vann jag två kaffekoppar när kaffehjulet fortfarande fanns.
Postad 25 September 2009 - 20:40
Räknas vinster på chokladhjulen på Liseberg?
![]()
I så fall har jag vunnit 2kg Plopp, 2kg Kexchoklad och 2kg mjölkchoklad. Dessutom så vann jag två kaffekoppar när kaffehjulet fortfarande fanns.
låt mig gissa... dom kostade en del dom där "vinsterna" ?
Postad 25 September 2009 - 21:39
låt mig gissa... dom kostade en del dom där "vinsterna" ?
Nja, det vet jag inte.
Postad 26 September 2009 - 11:32
de o nån stryktipset vinst på närmare 3000 e mina högsta vinster hittills!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
52 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?