Kommentarer till "nya" prylar........igen av krishna1
Startad av
krishna1
, Sep 18 2009 13:12
10 svar till detta ämne
Postad 28 September 2009 - 18:56
Riktigt trevlig rigg du har. Problemet med dåligt ljud på cd skivor känner jag igen...
Postad 28 September 2009 - 19:10
Ja, det måste jag ju säga, att nog blev det en rejäl skillnad med draperierna och gardinerna och det fina glasracket. Jag var tvungen att kolla 3 gånger och jämföra med de gamla bilderna. Det såg ut som att det inte var samma ställe. Vackert.
De där Vincentstegen skulle man ju verkligen inte tacka nej till. Den där cd:n med Mirage högtalarna till måste verkligen få dig att sitta och lyssna i timmar och bara njuuuuuuta.
De där Vincentstegen skulle man ju verkligen inte tacka nej till. Den där cd:n med Mirage högtalarna till måste verkligen få dig att sitta och lyssna i timmar och bara njuuuuuuta.
Postad 04 October 2009 - 12:51
Väldigt läcker anläggning! Endast hört Vincent. Men audionet och Mirage verkar ca väldigt bra också. Intressant musiksmak, är inte så insatt men blir lite shulman och ott här hemma ibland.
Postad 12 October 2009 - 11:12
När du går i uppgraderingstankar så kan jag rekommendera till din pjäs Vincent SA-31MK
)
Postad 22 October 2009 - 13:33
Underbar rigg!!!!!!!!!! Samt att du har god musiksmak (ambient / chill out)! Har du hört "KUBA"?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
74 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?