Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Den färdiga Hi-fi´n... typ*ALLT SÅLT* snyft? av JonnyVT

34 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 11 December 2009 - 16:27

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Kommentarer till Den färdiga Hi-fi´n... typ av JonnyVT

#2

Postad 11 December 2009 - 16:27

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2850 inlägg
  • 0
Verkligen snygga högtalare!!
Men jag gillar inte rummet i sig, med absorbenterna ser det inte riktigt klokt ut...

#3

Postad 11 December 2009 - 17:05

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

  • 2082 inlägg
  • 0
Mycket trevligt,härlig anläggning!

#4

Postad 11 December 2009 - 17:07

Gubbslyna
  • Gubbslyna
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0
Tråkigt för dej Falcy, då kan du inte köpa piP eftersom dom kräver dämp för att spela bra.. F.ö gillar jag din rigg Jonny, grymt!

#5

Postad 11 December 2009 - 17:10

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Tack å bock..

Precis, har bara som Ingenjör Öhman sagt, eller så bra det går iaf...
Absorbenterna skall kläs iofs... bara jag får tummarna ur...

#6

Postad 11 December 2009 - 18:07

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2834 inlägg
  • 0
Udda men snyggt!!

#7

Postad 11 December 2009 - 19:45

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Grym anläggning!
Funderar på att byta till tvåkanal och piP är en av högtalarna jag funderar på att köpa.
Vad är det för högtalarstativ du har? :D

#8

Postad 11 December 2009 - 19:51

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

  • 2307 inlägg
  • 0
Härligt galleri! Snyggt jobbat, många som pratar om ino men jag har tyvärr aldrig hört dem.

#9

Postad 11 December 2009 - 20:58

Unregistered63539a9c
  • Unregistered63539a9c
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Högtalarna blev verkligen läckra i den färgen... Två tummar upp!

#10

Postad 11 December 2009 - 22:17

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2850 inlägg
  • 0

Tråkigt för dej Falcy, då kan du inte köpa piP eftersom dom kräver dämp för att spela bra.. F.ö gillar jag din rigg Jonny, grymt!

Jätte tråkigt, verkligen...
Grejen är ju den att man kan ju faktiskt fixa till sina absorbenter så det ser OK ut.

Precis som Jonny också skrev att han nu skulle göra.

#11

Postad 11 December 2009 - 22:30

SunfireTHX
  • SunfireTHX
  • Forumräv

  • 781 inlägg
  • 0
Snygg färg !! Nice man ! Nice !!

#12

Postad 11 December 2009 - 22:32

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Tackar för alla vänliga ord.

Jenz1992: Överdelen av stativet är köpt av Ingenjör Öhman, resten är hemsnickrat.

Sikkfisk: Har du vägarna förbi Gävle så är du välkommen upp på en lyssning.

#13

Postad 12 December 2009 - 02:13

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10338 inlägg
  • 0
Ser ju prima ut !

grymt snyggt ! =D

#14

Postad 15 December 2009 - 12:10

KristoferK
  • KristoferK
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Snyggast piparna jag någonsin sett!!

Imponerande hifi hos dig! precis så som jag skulle vilja haft... =)

#15

Postad 15 December 2009 - 15:07

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
ojdå... tackar ödmjukast :)

#16

Postad 17 December 2009 - 18:29

Unregistered6c9772c4
  • Unregistered6c9772c4
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Ser riktigt grymt ut! Driver nad:arna varsin högtalare, dvs är de bryggade? Funderar själv på att göra samma sak med mina stativare
// Mats

#17

Postad 17 December 2009 - 20:19

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
japps, en varsin nad till varje högtalare.
lite overkill... men vafan... kul ju ;)

#18

Postad 17 December 2009 - 20:31

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

  • 2307 inlägg
  • 0

Sikkfisk: Har du vägarna förbi Gävle så är du välkommen upp på en lyssning.


Tackar för inbjudan men jag får försöka hitta ino lite närmare. Bor i kil-värmland. Blir en bit att åka. Men än en gång, riktigt fina grejer du sitter med.

#19

Postad 18 December 2009 - 12:16

Unregisteredd0be17d5
  • Unregisteredd0be17d5
  • Lärjunge

  • 450 inlägg
  • 0
grymt snyggt. NAD är en favorit här hemma också :) 10p.

#20

Postad 18 December 2009 - 23:40

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10338 inlägg
  • 0
Ser så grymmt ut ! 10? ! =D

bra med kräm till dina piP, det gillas =P

#21

Postad 30 December 2009 - 20:45

mentor 8
  • mentor 8
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
NAD är melodin som spelar bäst!!!!

#22

Postad 03 January 2010 - 12:45

Unregistered6c9772c4
  • Unregistered6c9772c4
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Återigen, grym anläggning!! Vet inte om det är rätt ställe och fråga men.. Enligt hifiklubben så tycker de att man förlorar lite av stereperspektivet när man kör nad i bryggat läge.. mer effekt, sämre ljud. Är detta något som du med märker av?

Väl mött!

#23

Postad 03 January 2010 - 16:16

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Har faktiskt fulat lite å tagit ena slutsteget till hemmabion istället, så frontarna får lite NAD-power :)
Tycker faktiskt det låter "finare" nu.. eller va jag nu ska skriva.

#24

Postad 05 January 2010 - 19:05

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

  • 832 inlägg
  • 0
Härlig kulör!

#25

Postad 05 January 2010 - 21:42

radiuz
  • radiuz
  • Lärjunge

  • 412 inlägg
  • 0
Trevlig setup! Annorlunda kulör på högtalarna, gissar på att du har tillräckligt med ström till högtalarna ;)

#26

Postad 20 January 2010 - 21:12

MR-ETM
  • MR-ETM
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
riktigt schysst stereo setup! kan tänka mig att det låter fint:)

#27

Postad 20 January 2010 - 23:32

Unregisteredc9cc389a
  • Unregisteredc9cc389a
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Snygg setup! ser ut att låta bra! <_<

#28

Postad 05 February 2010 - 20:35

Christian_Andersson
  • Christian_Andersson
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
MMMM NAD :)
Är du nöjd med CD-Spelaren? Jag är sugen på en sådan :P
Och jag gillar HIFI-Racket, är lite sugen på en sådan också... Fast till nästa lgh (beroende på planlösning m.m.) :D

#29

Postad 05 February 2010 - 23:03

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Jess, supernöjd med cd-spelaren, man kan ju göra riktiga fynd på dem har jag sett(beggade då)
Å jo, racket är sAweet :)

#30

Postad 21 February 2010 - 18:19

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

  • 200 inlägg
  • 0
Snyggt så det förslår, gillar design på rum o stereon...
Flådda katter ser man inte så ofta :(

#31

Postad 22 February 2010 - 17:52

nikashw
  • nikashw
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Jäkligt cool musikhörna!! men jag har då aldrig sett något äckligare än dom där sakerna :P

#32

Postad 22 February 2010 - 18:40

Unregistered1441
  • Unregistered1441
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Riktigt härligt setup som sticker ut från alla andra! ritkigt lyckad!

#33

Postad 22 February 2010 - 21:38

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
tack å bock..
Ska hitta någe nytt å pilla in stereon i bara... sen är jag nöjd... igen.. ett tag :P

#34

Postad 26 February 2010 - 23:50

jim65
  • jim65
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0
Jag gillar dom där muterade hemmabiokatterna..Nad är ju aldrig fel heller ..

#35

Postad 01 March 2010 - 12:28

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10338 inlägg
  • 0
Blev ju hur bra som hälst, verkligen stort grattis ! =D



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.