Kommentarer till Bang & Olufsen Beolab 8000 & Beosound 4 av 1979
Startad av
1979
, Dec 16 2009 20:56
17 svar till detta ämne
Postad 16 December 2009 - 23:19
Tack
Svårt att ta kort så här sent,, färgerna stämmer inte riktigt iom ljuset..!
Påminn mig lite längre fram så ska jag knäppa ett par kort åt dig =)
Svårt att ta kort så här sent,, färgerna stämmer inte riktigt iom ljuset..!
Påminn mig lite längre fram så ska jag knäppa ett par kort åt dig =)
Postad 17 December 2009 - 10:39
Den dagen man får råd med B&O-anläggningen blir man glad. Riktigt snyggt
Postad 17 December 2009 - 11:38
Tack för responsen..
Ibland måste man unna sig "lyx",, jag har sedan barnsben sneglat på Bang & Olufsen's produkter,, kände att det var dax att förverkliga en dröm...! Det är väl investerade pengar,, jag är helnöjd... Nu vill jag flytta till något större bara!
Ibland måste man unna sig "lyx",, jag har sedan barnsben sneglat på Bang & Olufsen's produkter,, kände att det var dax att förverkliga en dröm...! Det är väl investerade pengar,, jag är helnöjd... Nu vill jag flytta till något större bara!
Redigerat av 1979, 17 December 2009 - 13:53.
Postad 26 December 2009 - 10:05
Haha grymt fint broder...Nästan en tår i mina hifi ögon!Ser fram emot en tung Demo kväll med massa bra redbooks samt lite god dricka...ska bli kul med tanke på att jag inte har något alls att säga om b&o ljudkaraktär...Kul och höra ifall de har ngt att sätta emot B&W...Ett tips är att du lyssnar på XTC Drums And Wires en jätte bra cd med en massa tunga spår...köpte den på ginza tungttungttungt.../solo
Postad 27 December 2009 - 11:24
Jag tror att du kommer tycka om Bang & Olufsen's sound,, som alla musiksystem så har dem flesta en egen karaktär.... I love it...
Redigerat av 1979, 05 January 2010 - 16:44.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
21 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?