Kommentarer till My place by èlias av eliasheter
Startad av
eliasheter
, Jan 22 2010 12:48
11 svar till detta ämne
Postad 22 January 2010 - 12:56
ser ju riktigt trevligt ut:)
som tidigare talare så gillar jag också tv i taket, har du kontroll att fälla ner den också?
som tidigare talare så gillar jag också tv i taket, har du kontroll att fälla ner den också?
Postad 22 January 2010 - 14:16
fräck lägenhet. rummen ser enorma ut och eldstad är ju verkligen mysigt. lite mer hemmabio inspirerade bilder skulle vara på sin plats med. och text till bilderna efterlyser jag.
Postad 22 January 2010 - 14:23
Tack för all respons allihop. Jag har inte riktigt förstått mig på denna sida! :/ så till exempel kan jag bara lägga in 5 bilder i ett album?! Och hur lägger man till vad bilden innehåller för produkter som jag sett att vissa haft?
Hoppas man kan få ett bra och tydligt svar
/ elias
Hoppas man kan få ett bra och tydligt svar
Postad 22 January 2010 - 15:06
Grymt snyggt klar 10a, gillar Tv´n i taket har tänkt mig en liknade lösning. Förmodar att den går att fälla ner, vad är det för typ av fäste du har till den? Har byggt en egen bio som jag tillbringar mycket tid i, men saknar din finurliga lösning i sovrummet.
Postad 22 January 2010 - 18:21
Fyfan va läckert=) haha har haft samma tanke med tak tv=)
skitläckert=)
skitläckert=)
Postad 19 March 2010 - 09:34
Väldigt stiligt hem du har!
Jag bara måste ha en likadan lampa som du har i ditt vardagsrum!! Den stora runda, var har du köpt den??
Jag bara måste ha en likadan lampa som du har i ditt vardagsrum!! Den stora runda, var har du köpt den??
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
10 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?