Kommentarer till Svs PB13U av Niklas F
Postad 06 July 2010 - 17:20
Postad 14 September 2010 - 17:06
vill ha en till........................................
Skall inte du vara med och leka lite med oss andra ungar då?
För visst har du med en radioshack, testtonen hittar du i länken ovan
Bara skoj att jämför lite, vet ju om att dom kommer ta mig.
Redigerat av Evil Homer, 14 September 2010 - 17:08.
Postad 08 November 2010 - 12:01
Trevligt med SVS PB 13 ultra....
Har du funderingar på att testa så hojta till, byter en lyssning mot en åktur i din cobra
Postad 12 November 2010 - 15:59
Då ultra kostar rätt mycket mer. Jag hoppas jag blir nöjd, då jag inte lyssnat på dom
Postad 13 November 2010 - 14:58
Postad 21 January 2011 - 21:42
Min Canal Digital PVR-box (101 någonting) ger kanonbild men är ju rätt kass hanteringsmässigt efter att CD skändade den gamla programvaran som man lärt sig leva med. En del blev bättre men mycket blev sämre.
Postad 11 April 2011 - 05:36
MEN jag fick hem 2st i nu som ska packas upp ;o)
Postad 22 April 2011 - 20:37
Skulle bli riktigt förvånad om du inte sitter med fånigt leende efter du har ställt in dom.Hoppas du är riktigt nöjd med din PB13ultra... För jag har knappt lyssnat på dem.
MEN jag fick hem 2st i nu som ska packas upp ;o)
The Incredible Hulk
War Of The Worlds
Är ett par tips om du verkligen vill se vad dom går för
Postad 07 September 2011 - 04:26
Redigerat av Unregistered2141, 07 September 2011 - 04:29.
Postad 15 January 2012 - 21:20
Postad 05 March 2012 - 16:25
ML och SVS
10p
Finns hos Hembiobutiken numer, slå dom en signal och pratar du med Daniel så hälsa ifrån "den där jäveln i Trollhättan"Vad blir kostnaden totalt för att beställa hem en pb13?
Mvh
Micke
Alltid skönt att ha rejält med headroom, låta sakerna gå på halvfartRiktigt fina kurvor du får till. Ser ut att finnas rejält med bas. :-)
Tackvackert! vilken drömanläggning!
Förstående sambo som har insett hur mycket denna hobbyn betyder för mig, sen kan man väl säga att hon har blivit mer och mer kräsen hon med.härligt hade man pengarna som dessa kostar.
Vilket as till subb!
Just storleken är dess nackdel men skall man inte kompromissa allt för mycket så är det faktiskt så att storlek + effekt är nästan allt när det kommer till att få till en bra subwoofer.
Jo dom där får man se upp med!Det skulle ju också kunna vara en dubbel Proson
)
Dom börjar ju bli till åren, men jag har fortfarande inte elektroniken som dessa förtjänar. Men men some day...Nice. ML är ju bara för underbara!
Postad 15 May 2012 - 19:39
Min elektriker rekommenderade 35W downlights i hemmabio rummet. Faktum är att jag skulle t.om tänka mig gå ner lite mer i Watt styrka. När jag kör mina 8 downlights tycker jag att det blir lite för ljust:) Som tur är så kan jag dimma dem.
Ha det bra!
Mvh
Pepsico
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
177 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?