Enligt Philips sajt skall jag gå till:
Inställning
Egenskaper
Common Interface
Gör jag det kommer jag till en sida som visar abbonemanginsformation. Där står bara "preview 1".
Och sedan kommer jag ingenstans.
Hjälp?
Canal Digital, CA-modul och Philips
Startad av
Herr Helge
, jun 15 2010 19:48
4 svar till detta ämne
1 relaterade trådar
Postad 15 juni 2010 - 19:48 Enligt Philips sajt skall jag gå till: Inställning Egenskaper Common Interface Gör jag det kommer jag till en sida som visar abbonemanginsformation. Där står bara "preview 1". Och sedan kommer jag ingenstans. Hjälp? Postad 15 juni 2010 - 20:16 Den har bara en terrest mottagare, dvs endast Boxer kan leverera kanaler. Postad 15 juni 2010 - 20:25
Nej, är det så? Jag köpte den på Netonet som bestämt menade att Canal Digital via stadsnät skulle funka. Samma sak sa dom hos en annan TV-handlare. Menar du att det är helt kört? I så fall sitter jag med svindyr CA-modul och ett dyrt abbonemang hos Canal D... Ingen väg runt detta? Postad 15 juni 2010 - 20:34 Går det inte att byta TV? Enligt Netonnet har den enbart DVB-T och saknar DVB-C som är kabel-TV. http://www.netonnet....5h/128622.5155/ Postad 15 juni 2010 - 21:50
Ja du, jag vet inte. Allt är upppackat och allt emballage är slängt. Men du har säkert rätt och jag står med fel prylar. Suck. Nu hoppas jag på bra svar från Netonet eller något trolleri som löser problemet... 2 användare läser detta ämne0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |