Postad 12 September 2010 - 17:01
mycket schysst! det är nog många med mig som önskar att man hade en helt dedikerad hembio... men jag undrar om hörnsoffan, blir det inte helt fel för den stackare som sitter på snedden och tittar? Och anläggningen, finns det någon speciell anledning till att ställa allt ovanpå varandra? sprider du ut det över bänken blir inte delarna så varma och man får en lite bättre översikt, men smaken är som baken, grattis till ett skönt filmrum!
Postad 12 September 2010 - 17:20
Shonning, du har helt rätt. Hörnsoffan är inte alls optimal för varken bild eller ljud utan är en kompromiss. Dels så fanns den redan innan och dels så fanns kravet att rummet skulle kunna användas för andra aktiviteter. Anledningen till apparathögen är att bänken inte heller är riktigt optimal ur ljudspridningsperspektiv. Kommer så småning om att ersätta den mot en "rackmöbel".
Postad 25 November 2010 - 14:07
Snyggt biorum! Önskar man hade plats för ett sådant bygge...
Jag funderar på att skaffa ett likadant PC-chassi som du har men undrar om skärmen går att stänga av separat på den?
Jag funderar på att skaffa ett likadant PC-chassi som du har men undrar om skärmen går att stänga av separat på den?
Postad 29 December 2010 - 22:34
Riktigt snyggt önskar man hade plats hemma för allt detta . En klar tia .
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
28 bilder
11 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?