Önskemål:
Användarvänlig och enkel
Klara alla format
Kunna spela upp från usb
Gärna hyfsat billig
Ej behov av:
Nätverk
14 relaterade trådar
Postad 29 december 2010 - 11:32 Önskemål: Användarvänlig och enkel Klara alla format Kunna spela upp från usb Gärna hyfsat billig Ej behov av: Nätverk Postad 29 december 2010 - 14:17 Jag har själv en Live, men du måste inte ansluta något nät för att den ska fungera med usb. Den spelar ALLT, dock nämnde du inte om det finns en surround-förstärkare med i konceptet, eller om den bara ska spela hdmi till TV:n. Oavsett vilket så levererar WDTVLive! Postad 29 december 2010 - 14:31 Troligen kommer det finnas en hembioreciever, dock inte med hdmi utan endast med optisk och koaxial ingång. Tv:n har såklart HDMI-ingång. Har sneglat lite mot WDTV och Tvix HDN1 som verkar vara både bra och billiga. Har dock inte testat någon av dem. Postad 29 december 2010 - 14:42 Jag har själv bara optiska ingångar på min gamla Yamaha. Dock ger den så jäkla bra ljud att jag inte vill byta förrän jag måste :-) WDTVLive har givetvis optisk utgång också. Postad 30 december 2010 - 09:25 Postad 31 december 2010 - 00:05 Nästan alla spelare grejar det du frågar om. Om det handlar om bra enkel logik så den är enkel att jobba med så är Mede8er MED500 ett bra alternativ. De har koncentrerat sig på att Firmwaren ska vara stabil, den går som en klocka! Kan bara rekommenderas, har din brorsa behov av en spelare till har de även en mindre spelare utan hårddiskplats, heter MED400, är en perfekt kompajon som kan streama från den andres disk. Annars tror jag även starkt på AC Ryan, Tvix N1 eller WDTV live, bra grundmaskiner! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |