Kommentarer till Första Lägenheten av Alive_Autopsy
Startad av
Alive_Autopsy
, Feb 16 2011 19:30
25 svar till detta ämne
Postad 20 February 2011 - 13:59
Tackar *bugar mig* ja nån supernova har jag ej men testat den av en polare som är Ardbeg fanatiker ut i fingerspetsarna,,ardbeg är lite för torr för min smak men dom är juh grymma helt klart,,har en corry och en beast samt en uigedail i skafferiet,,en jag vill rekomendera till dig tillbaka är Benriach heredotus fumosus 12 yo på cherry,,lite ardbeg lik men inte lika torr ,,finns i utlandet på online shop=) mvh
Postad 25 February 2011 - 23:02
ja, jag har ju den nya Type-Rn.. drar polarens gamla EP3 på rakorna.. men inte när det börjar bli kurvigt 
bild: https://www.minhembi.../Xicaxo/303884/
bild: https://www.minhembi.../Xicaxo/303884/
Redigerat av Xicaxo, 25 February 2011 - 23:05.
Postad 24 March 2011 - 07:34
ser schysst ut
Som en liten notis angående din Birdflesh platta så har jag gått i skolan med basisten jocke i birdflesh
Inte ofta man stöter på någon som lyssnar på birdflesh =)
Postad 09 October 2011 - 15:04
Ser riktigt fint ut! Vad gäller ljudnivån på slim 360n så är den inte mycket bättre! Testa att lägga lite skumgummi under boxen, t.ex. två längder på varsin sida av underdelen, då blir den betydligt tystare!
Postad 12 October 2011 - 16:07
Mycket snyggt ! ikonerna låter bra . Snygg Audi men inte lika rolig som Hondan gissar jag
Postad 12 October 2011 - 16:31
Grattis till nya bilen.
Det är riktigt härligt att beställa ny bil som ingen annan kladdat ner.
Min första var också en A3:a dock 2.0T. Men nu kör man Passat CC.
Längtar dock efter en RS3
Det är riktigt härligt att beställa ny bil som ingen annan kladdat ner.
Min första var också en A3:a dock 2.0T. Men nu kör man Passat CC.
Längtar dock efter en RS3
Postad 12 October 2011 - 17:48
Jag fick vänta 6 månader på min Audi A4 som jag hämtade ut i november förra året. Fördelen var att jag fick en 2011 istället för en 2010
Postad 23 December 2012 - 15:40
Snyggt hem med bra val av tillverkare på prylar! Grym vagga med! Hör av dig om du är sugen på uppgradering till mentorserien som jag har liggandes, pengar verkar ju finnas;)
att du inte får en tia beror på att jag inte gillar utseendet på din tv-bänk...ha det fint!
att du inte får en tia beror på att jag inte gillar utseendet på din tv-bänk...ha det fint!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?