Kommentarer till Mini Bio av micke_ARD
Startad av
micke_ARD
, May 11 2011 19:24
7 svar till detta ämne
Postad 12 May 2011 - 16:02
Det är ca 12 kvm. Men hoppas att att kunna bygga en större vid ett senare tillfälle
Postad 14 May 2011 - 20:44
Då är det vi två som har minibio då. Min är på 13m2 
PS. Var försiktig med apparater monterade på högkant. De är inte konstruerade för det. Jag tänker på kylningen då.
Kul att följa ditt bygge.
PS. Var försiktig med apparater monterade på högkant. De är inte konstruerade för det. Jag tänker på kylningen då.
Kul att följa ditt bygge.
Postad 15 May 2011 - 19:37
Snyggt och kul. Ska själv bygga en "minibio" i höst. Intressant att inte bara följa stora byggen.
Postad 16 May 2011 - 16:43
Har inte haft några större problem med värmen ännu. Men tänkte nästan sätta en fläkt på varje förstärkare så att de inte blir så varma. Kommer mer och bättre bilder nu i veckan, ska bara göra de sista små sakerna först
Postad 16 May 2011 - 17:48
Nu ska vi se här. Så hålet till höger om glasskivan som tangentbordet står på, är där alla sladdar till högtalare, projektor osv går in. Och om jag ser rätt på golvläggningen, så borde duken sitta på andra sidan den väggen. Är det korrekt gjort detektivarbete?
Postad 22 May 2011 - 10:12
Den här väggen som allt sitter på är bakom duken . så hålet till höger är mitt i duken kan man säga där går alla högtalar kablar in . och det andra vid golvet där går bild och kablar till bak burkarna och till soffan .
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
56 bilder
60 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?