Kommentarer till HiFi systemet av eijnar
Startad av
eijnar
, Oct 28 2011 07:23
10 svar till detta ämne
Postad 28 October 2011 - 10:21
Man tar ett steg i taget, jag brottas oxå med mina prion. Har familj med haha
Postad 28 October 2011 - 17:17
Ja, riktigt snygga är de. Låter ju fantastiskt också.
Kommer mer bilder bara jag kommer över en kamera
Kommer mer bilder bara jag kommer över en kamera
Postad 30 October 2011 - 09:46
Och om dacmagicen låter så är det bara att köpa en ny och inte låne-exet. Hade också en som lät och gnisslade och trodde det var normalt ett tag tills de blev för mkt så så ska de inte vara:)
Postad 30 October 2011 - 10:59
Riktigt vacker och avskalad anläggning! Verkar märkligt med DacMagicen. Tror knappast att den ska bete sig så.
Redigerat av Unregistered1573, 30 October 2011 - 11:00.
Postad 30 October 2011 - 16:38
Erikhu, tackar. Det kommer dock upp en tv-bänk om ett tag då jag hittat en som passar in i minimalismen. Troligen får jag bygga själv för jag har letat som en tok 
Gällande DacMagic så fick jag faktiskt en ny då det inte verkade som han orkade plocka ner den som var i butiken.
Gällande DacMagic så fick jag faktiskt en ny då det inte verkade som han orkade plocka ner den som var i butiken.
Postad 13 November 2011 - 20:36
Nya DacMagic är tyst som i graven. Nu är allt ok på den fronten!
Lampor och dylikt skall upp i lag med tyg bakom tvn. Håller på titta på en mörkbrun nu för att jobba lite i samma färger som i resten av rummet. Sen skall väl eventuellt väggarna målas om i vitt (eventuellt gäller färgen, målas om skall göras!
Lampor och dylikt skall upp i lag med tyg bakom tvn. Håller på titta på en mörkbrun nu för att jobba lite i samma färger som i resten av rummet. Sen skall väl eventuellt väggarna målas om i vitt (eventuellt gäller färgen, målas om skall göras!
Postad 14 February 2012 - 15:15
Gött o få en ny dac! Riktigt fin anläggning du sitter på . M3an är grym!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
209 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?