Kommentarer till Mina bilder av egoBen
Startad av
egoBen
, Jun 02 2012 09:56
20 svar till detta ämne
Postad 02 June 2012 - 22:30
mcIntosh... Ja det är kärlek det.
Det blir ett högt betyg från mig när du lagt ut bilder på resten av riggen!
Det blir ett högt betyg från mig när du lagt ut bilder på resten av riggen!
Postad 03 November 2012 - 13:19
Håller med dig, amphion är verkligen vackra!
Men vackrast är Mcintosh
Men vackrast är Mcintosh
Postad 05 November 2012 - 21:52
Härlig känsla i rummet! Jag gillar detta skarpt alltså...
Och McIntosh ,En sann musik förmedlare! tio strutar från mig!
Och McIntosh ,En sann musik förmedlare! tio strutar från mig!
Postad 10 July 2013 - 21:59
Mm jag saknar mina gamla Amphioner (Argon 3) som jag hade i sovrummet, helt underbara . Dina Harbeth är dock assnygga!!!
Postad 12 July 2013 - 23:46
Riktigt läckra harbethor du har
Skulle själv kunna tänka mig ett par till köket
Kanske att Tomtefar kan ta med sig ett par till mig i jul. Skulle inte förvåna mig så läckra som dom ser ut att vara
Redigerat av Unregistered2222, 12 July 2013 - 23:47.
Postad 30 December 2013 - 21:03
Vad läckert det var att titta in i ditt lilla album. Med sådana fina guldklimpar till elektronik och högtalare kan det väl inte Annat bli än underbar musikupplevelse. Men ett kort på din fina svarv måste ju in i albumet!
Njut du av musiken medan jag trollar in en given rörglödande 10a
Mvh jas
Njut du av musiken medan jag trollar in en given rörglödande 10a
Mvh jas
Postad 11 January 2014 - 22:05
De små dvärgisarna är klassiskt snygga och enligt mig världsbästa. En del folk pratar om Spendor SA1 men jag har aldirg haft möjlighet att lyssna på dem. Har lyssnat på Harbeth P3ERS SE 17 500 kr (samma som dina fast med bättre kablage)
och enligt mig bästa liten stativare i världen. Idag går det att få med massa olika färger och fanérer (gillar black ash).
Förresten har du 3 par högtalare? Jag ser att du har Dynaudio 160. Jag måste säga att Focusen är mer allround men dvärgisarna har mycket bättre närvarokänsla, det låter helt enkelt mer lockande (ingen kritik till Dynaudio)
Enligt mig Dynaudio är endast bättre på bas och de andra är bättre på allt annat och jag skulle utan tvekan leva med Harbetharna parade ihop med Naim elektroniken, det är den bästa kombinationen som jag har hört i mitt liv.
och enligt mig bästa liten stativare i världen. Idag går det att få med massa olika färger och fanérer (gillar black ash).
Förresten har du 3 par högtalare? Jag ser att du har Dynaudio 160. Jag måste säga att Focusen är mer allround men dvärgisarna har mycket bättre närvarokänsla, det låter helt enkelt mer lockande (ingen kritik till Dynaudio)
Enligt mig Dynaudio är endast bättre på bas och de andra är bättre på allt annat och jag skulle utan tvekan leva med Harbetharna parade ihop med Naim elektroniken, det är den bästa kombinationen som jag har hört i mitt liv.
Postad 14 March 2015 - 15:09
Älskar det här albumet, Harbeth-burkarna ser magiska ut i din rigg! Lär ju låta gött alltså
Postad 04 October 2015 - 21:54
Gilla din högtalaruppsättning, idel trevliga modeller och fabrikat.
Resten av din anläggning är inte dum den heller:-)
Resten av din anläggning är inte dum den heller:-)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
209 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?