![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
9 mån sedan |
Postad 24 januari 2013 - 12:32
Saknar 3D, men vem vill ha det, säkert några såklart, men jag är inte en av dem.
Både ja och nej, för nu när det börjat bli lite TVsändningar i 3D kan det vara lite taskigt att inte alls kunna se det.
Redigerat av ffodil, 24 januari 2013 - 12:46.
Postad 24 januari 2013 - 12:47
Saknar 3D, men vem vill ha det, säkert några såklart, men jag är inte en av dem.
Ja billgt är det för 65" men att köpa en tv idag utan 3D hade jag aldrig gjort.
Även om man inte tycker om det kan det vara gött att i alla fall ha möjligheten. Visst, 3D-tekniken är inte fulländad men ger det ändå lite extra till filmerna, såg till exempel resident evil afterlife utan 3D för nån dag sen och fasen vad mycket sämre den blev!
De scener där de lagt extra krut på för att ge bra 3d-effekt blev bara tråkiga och meningslösa

Postad 24 januari 2013 - 13:35
Ja billgt är det för 65" men att köpa en tv idag utan 3D hade jag aldrig gjort.
Även om man inte tycker om det kan det vara gött att i alla fall ha möjligheten. Visst, 3D-tekniken är inte fulländad men ger det ändå lite extra till filmerna, såg till exempel resident evil afterlife utan 3D för nån dag sen och fasen vad mycket sämre den blev!
De scener där de lagt extra krut på för att ge bra 3d-effekt blev bara tråkiga och meningslösa
Lite åt det hållet jag mena, även om vad jag själv hittills sett, bara tyckt varit jobbigt. Det finns ju fler som vill titta på TVn, om inte annat.
Men bra att ha av flera anledningar och vem vet hur det ser ut lite längre fram.
Postad 24 januari 2013 - 17:47
60-tums 3D LED-TV med inbyggd WiFi Samsung UE60ES6100 Art.nr: 176741 23 kg
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar