Kommentarer till DIY 2st Dayton Audio 15 ombyggt till LMS 4000 av MattiasBG
Startad av
MikaelJ
, Jul 13 2013 18:01
17 svar till detta ämne
Postad 15 July 2013 - 16:50
haha! Kunde inte hålla mig för skratt när jag läste att sambon började gråta. Fett bygge! Blir nog riktigt bra det där
Postad 15 July 2013 - 18:07
Bland det snyggaste jag sett i diy bas väg! Vad ska du ha för ytskikt på dem?
Postad 15 July 2013 - 23:39
Tack för dom fina kommentarerna. Ja tyvärr fick hon ett litet psykbryt
det är ju inte till fördel att kanterna inte är nerslipade och ytfinish saknas. Det blir samma vita färg som på mina rörsubbar men i urfräsningarna ska det fällas in laminat det som syns längre upp bland bilderna. Frontskyddet får vitt tyg när vi flyttar till hus får lådorna göras om till svart.
Postad 18 July 2013 - 06:06
Grymt med 190l, min sub tror jag bev ca. 70-80 l och den fick kommentarer som stor. Riktigt snyggt jobb, cnc skurnabitar är lyx på hög nivå:-) . Tror det blir snyggt med färgen och laminaten. Vad ska du driva dem med?
Postad 18 July 2013 - 06:45
haha "började gråta" =D Jag känner igen det där, fast min fru är gammal boxare så jag får verkligen smyga in sakerna i delar eller liknande.
Har sålt in iden med dubbla subbar nu.. Akustikplattor också.
Väntar lite med projektorduken med risk för knäckt käkben
Jag spanar också på baslådebygge här, tack för att du delar med dig av bilderna! Det hjälper mig oerhört i planeringsstadiet!
Har sålt in iden med dubbla subbar nu.. Akustikplattor också.
Väntar lite med projektorduken med risk för knäckt käkben
Jag spanar också på baslådebygge här, tack för att du delar med dig av bilderna! Det hjälper mig oerhört i planeringsstadiet!
Postad 19 July 2013 - 11:31
La upp bilder på kompisens låda i min byggtråd den storleken kanske är mer överkomlig om det finns intresse så kan jag räkna på kostnaden att trycka ut ett gäng lådor med eller utan inbyggnadssteg och lab12 element alt. Scanspeak men dom är dyrare med sdx12 element skulle det bli riktiga dräpare. Jag har ett iNuke 6000dsp sen innan.
Postad 19 July 2013 - 20:07
Gammal boxare ja de låter som om du får spela dina kort rätt vi män kommer aldrig förstå detta hat kvinnor har mot högtalare och att avnjuta film/musik fullt ut vi vill ju bara vara lite kulturella
Bio går dom gärna på men hemma duger det inte var ett par år sedan vi gick på bio nu iaf.
Postad 05 August 2013 - 07:42
Alt. 2 tycker nog jag är tuffare, det första mer fint. Jag gillar grått o svart så design alt. 2hade valt. Sen ska det stämma med rummet och den andra viljan i hemmet:-)
Postad 05 August 2013 - 12:15
Alternativ 2 är ett förslag till en bekant som köpt lådorna ska bara tillverka adapterringar till hans TC sounds LMS 4000 12or dom har borstad alu i elementet som på bilden. Försökte välja en miljö i programmet som hade bäst ljus men det var svårt det är iaf halvmatt svart och borstad alu ilägg.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
503 bilder
51 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?